דף הבית
ד״ר קורן
תחומי מומחיות
מהתקשורת
דפי מידע
סיפורי מטופלים
צור קשר
בנוסף
מומחים בכירורגית כלי דם וורידים
מרפאות מדיקורן
אני בן 63,לפני כשנתיים עברתי צנטור באסוטא,יתגלו 4 סטימות,כולם באזור הלב. סטימה אחת הורחבה בהצלחה ע"י הסטנד ועוד 3 היו בחסימה מתחת ל % 50. האם בבדיקת צנטור אחת מגלים את כל הסטימות שיש בכלי הדם, או שצריך בדיקות נוספות?בתודה מראש,ל.גורשט
NULL