top of page

בצקת נוראית ברגל המנותחת
בשנת 07/2010 נותחתי על ידך עקב אבחנה שלך שיש לי פקקת ברגל ימין ע"כ צריך לנתח מייד כי אחרת הפקקת תגרום לי לאי ספיקת דם לרגליים ואפילו יכול להיות שיגרם לי נמק ושאלוהים ישמור מה עוד יצטרכו לעשות לי כמעט להתפטר
מהרגל חס ושלום ואת זה שמעתי ממך וע"כ כמובן הסכמתי מייד לניתוח כדי להציל את רגלי הימנית שלמעשה חזרה אליי רגל שאני לא מכירה לחלוטין.
רגל עם נפיחות קבועה עד היום אני עדיין עם הגרביים האלסטיות - אך לשווא (ועוד אמרת לי לא לגרוב את הגרביים האלסטיות) רק בזכותן אני עוד מצילה במעט את הרגל, שלא לדבר על הכתם האדום הגדול שכמובן גם לא עבר לאחר 3 שנים בדיוק.
אם אתה שואל אותי אני כבר באמת לא יודעת מה לעשות ואיך לטפל בהורדת הנפיחות הזאת והבצקת כמובן ברגל המנותחת?
מצפה לתגובה.
תןדה ויום טוב
NULL

bottom of page
