top of page

בלוטת ליפה

הייתי חולה במחלת הנשיקה וכבר עבר לי אבל כבר 3 חודשים בלוטת הליפה שלי בצד ימין של הצוואר נפוחה (או בלוטת התריס אני לא מבין כל כך) בהשוואה לצד שמאל, בשבועים האחרונים התחילו לי גם שיעולים בלי הפסקה וצרידות קלה.יש לציין שאני מעשן. אני בן 17 אני ממש מבפחד שיש לי סרטן

NULL

dr_koren.jpg
bottom of page