הייתי חולה במחלת הנשיקה וכבר עבר לי אבל כבר 3 חודשים בלוטת הליפה שלי בצד ימין של הצוואר נפוחה (או בלוטת התריס אני לא מבין כל כך) בהשוואה לצד שמאל, בשבועים האחרונים התחי לו לי גם שיעולים בלי הפסקה וצרידות קלה.יש לציין שאני מעשן. אני בן 17 אני ממש מבפחד שיש לי סרטן