top of page

ארותומה נודוזום
שמי סיגל. אני בת 33. לפני קצת יותר משנה נפלתי נפילה חזקה מכיסא עליו עמדתי ונהיו סימנים כחולים גדולים בקרסוליים וקצת בשוקיים בצדדים. רוב הסימנים לא עברו ואף הנפיחו ת ולעיתים גם כואב. רופא אחד אמר שזה לדעתו ארותומה נודוזום. אני חולת FMF ומטופלת בקולכיצין. בדיקות אולטראסאונד ורנטגן שהאורטופד נתן לי לעשות חזרו תקינות. הוא המליץ על בדיקת סי.טי אבל קופת החולים לצערי עדיין לא אישרה זאת. מה דעתך? כיצד אוכל לטפל בזה ולהעביר את הסימן והנפיחות והכאב? תודה.
NULL

bottom of page
