דף הבית
ד״ר קורן
תחומי מומחיות
מהתקשורת
דפי מידע
סיפורי מטופלים
צור קשר
בנוסף
מומחים בכירורגית כלי דם וורידים
מרפאות מדיקורן
שלוםביתי בת 16.5 לפני כשלושה שבועות הבחנתי בגוש קטן בגב התחתוןפניתי לכירורג והוא אמר שאין צורך לגעת שזה לא דבר שמצריך להוציאיש לצין שהמקום לא כואב רק שנוגעים בו זה מציק ויש סימן כחלחל חיצוני ממוקד מה זה מעיד והאם יש מקום לדאגה ?
NULL