top of page

NULL
שלום. אני בן 54 ולפני 20 שנה חליתי בלוקמיה, טופלתי בכימותרפיה והכל מאחורי. מזה שנה וחצי אני עם כאבים חזקים בכפות הרגלים (בימין יותר חריף משמאל) הכאב תוקף אותי פתאומית גם בשרירי הרגלים בעיקר לאחר הליכה או עמידה ממושכת. לטוס ממש קשה לי כי הרגליים מתנפחות וכואבות. יש לי תחושה קבועה של חנק וקור בכפות הרגלים. האורתופד ערך בירור שחוץ מדורבן אין הסבר וטופלתי בארקוקסיה 90 מ"ג ל 10 ימים שלא הועיל. אני סובל מלחץ דם גבוהה ולא מטופל. לפני כמה ימים נכשלתי בבדיקת מאמץ ועברתי צנתור שיצא תקין ושגם לא מסביר את הכאבים ברגליים, וצוין שבבדיקת המאמץ חשתי רע וכאב חד בירך. יצוין שבזמן האשפוז בקרדיולוגית נטלתי אספירין שהוריד לי את הכאבים ברגליים. שאלתי היא האם יכול להיות שמדובר בכלי דם ברגליים?
NULL

bottom of page
