
NULL
אני חי בסין בן 55 עברתי לפני 6 שנים ניתוח של 4 מעקפים.מטופל בכדור לכולסטרול ולחץ דם וסוכר וכדור לדילול דם ..לפני 3 שנים לקחתי ציפרלקס תקופה של חצי שנה .בזמן האחרון אני מרגיש עייפות בהליכה ועלייה במדרגות. אני חייב לציין שזה סימפטום שהיה לי לפני שלקחתי ציפרלקס ואחריי שלקחתי ציפרלקס זה הפסיק. אני לא עושה פעילות ספורטיבית קצת הליכה .. הפניה שלי היא בעקבות זה שעשיתי היום מסג פה בסין בעיר שאני גר בה ..וכשלחצו לי על הורידים או השרירים ברגליים ובידיים בזמן המסג הרגשתי כאבים עזים מאוד .השרירים שלי והוורידים שלי לא תפוסים...פשוט בזמן המסג שהוא מסג מקצועי סיני פשוט כאב לי מאוד...האים אפשר ליחס את זה לבעיות של הלב???או לחילופין בעיות של חרדה נפשיות כי אני בסוג של לחץ נפשי עסקי בכמה חודשים האחרונים .אשמח לחוות דעתך ...והאים יש קשר בין לחץ נפשי לכאבי בשרירים ובורידים? אני חיב לציין שרק במהלך המסג הרגשתי את הכאב. תודה.
NULL

