top of page

ניתוח

אני בת 22 והמצב ברגל שלי לא טוב יש לי כמה ורידים בולטים ברגל ימין כבר שנתיים אני מעשענת ולוקחת גלולות.
אני רוצה לדעת אם זו זריקה פשוטה כי אני נורא מפחדת מניתוחים וזריקות,מחפשת את הטיפול עם הכי פחות זריקות וכאבים
אודה לתשובתך

שלום עומר,
רק לאחר בדיקה ניתן לומר לך מהו הטיפול שמתאים לך. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

974 שאלות גולשים בנושא: ניתוח

חפש בשאלות

בתי אובחנה כחולת טאקאיסו בבדיקת דופלקס נמצאה הצרות של 50% בעורק תרדמה משותף ובעורק תרדמה פנימי בצד ימין היא מתלוננת על כאבים חזקים סובלת מנדודי שינה. כיצד ניתן לטפל במצב ולמי לפנות? בתודה מראש.

שלום אסתר,
הטיפול הלא ניתוחי במחלת טקיסו מבוצע על ידי ראומטולוג.אינני חושב שיש קשר בין הפרעות בשינה להצרויות בכלי הדם.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

מצטער אהל לא ענית לשאלתי.
שאלתי האם ניתן להשיג לאחור טרשת עורקים. ולא כיצד ניתן למנוע.
תודה

שלום,
רק בניתוח.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

אני בת 32 ואם לחמישה. יש לי ורידים כבר יותר משבע שנים עם שינויים בצבע העור וכאבים בעמידה ממושכת. הרופאה קבעה על פי us שצריך ניתוח אך אמרה שמכיון שאני מתכננת הריונות בעתיד אין ענין שאבצע עכשיו. שאלותי: 1) האם כדאי לדחות או ללכת על זה עכשיו? 2)האם יש טיפול להחזרת צבע העור הטיבעי? תודה רבה רבה.

שלום,
שינויים בצבע העור מעידים על מחלה ורידית מתקדמת.לדעתי את חייבת לעצמך לעצור עם ההריונות ולטפל בורידים.במידה ותמשיכי להרות יהיה לך קשה לטפל בילדיך וזה כמובן אינך רוצה. אשמח לראותך במרפאתי בכדי לנסות לעזור לך בהקדם האפשרי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום,
אימי בת 63, סוכרתית המטופלת באינסולין, אובחנה לאחרונה ונמצא כי 50-70% סתימה בצוואר.
נאמר לה כי לא יוכלו לנתח. האם אכן אין סיכוי? האם בכל זאת לנסות? סובלת מסחרחורות קשות המקשות על תפקוד, מיואשת ולא מסוגלת לצאת לבד ללא ליווי צמוד..
אשמח לתשובה
סימה קוגן

שלום סימה קוגן,
אימך איננה זקוקה לניתוח עם הצרות בינונית ממנה היא סובלת.ממליץ בדיקת דופלקס מידי 6 חודשים בכדי לזהות עליה בהצרות במידה ותופיע.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

אימי בת 70,הוצע לה לעבור ניתוח זה.מה סיכויי ההצלחה בניתוח כזה,ומה הסיכויים לאישה מבוגרת בגילה.עד כמה הניתוח מסוכן.מה עושים בניתוח כזה.כמה זמן אישפוז והחלמה מניתוח כזה.ובמידה ולא תעשה את הניתוח מה יהיה.אשמח לקבל פרטים נוספים רלוונטים לעיניין.אימי לא קיבלה אינפורמציה,וכדי שנוכל לקבל החלתה משפחתית.
תודה

שלום נאווה,
חידוש הספקת הדם למעיים נעשת במקרה של כאבי בטן חוזרים לאחר אוכל.החולים בדרך כלל יורדים במשקל בצורה משמעותית.הניתוח מבוצע רק במצב של חוסר ברירה כמו כאבים בלתי נסבלים או ירידה קשה במשקל.לעיתים ניתן לטפל בצינטור וסטנט. אשמח לראותכם במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

בבדיקה של עורקי הצוואר קרוטיס התוצאה היתה כדלקמן בצד ימין סתימה של 25 אחוז עד 49 בעורק הפנימי על ידי עורק מסוייד
בצד שמאל הווצרות של 25 אחוז
שאלתי האם תזונה ותוספי מזון ישפרו המצב או יש צורך בתהליך ניתוחי מה התהליכים שאני יכולה לבצע לפני ניתוח

שלום רינה לוי,
עליך לטפל בגורמי הסיכון ולחזור על הבדיקה מידי 6 חודשים.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

בשנת 2010 עשיתי הזרקות קצף לורידים (כ: 5-6 הזרקות) עקב ורידים בחלק האחורי של הירכיים. לאחר ההזרקה האחרונה (לפני כ- 9 חדשים) רגל ימין התנפחה ובמדידה של רופאת כלי דם של קופ"ח הכללית הפרשי הקטרים בין הרגליים הינם כ- 3 ס"מ. הרגל עד היום נפוחה וחמה יותר מרגל שמאל ולאחר מקלחת עם מים חמים ממש רותחת. מלבד זאת בחלק הקדמי של הרגל, שלא היו לי שם ורידים, יש כעת ורידים דקים וכתמים חומים בכמה מקומות. הרופא המזריק המליץ לי על גרב אלסטית. כ"כ בצעתי דופלר שהראה שאין DVT. הומלץ לי בקופ"ח גם על עיסויים לימפטיים, אבל לאחר כמה עיסויים הפיזיאוטרפיסטית אומרת שאין ליפאדמה, זו נראית רק דלקת של הורידים. גם רופא כלי דם נוסף בקופ"ח המליץ לי בעתיד על ניתוח לורידים. מה דעתך

שלום,
נשמע לי כבעיה לא ברורה:ורידים?לימפה?הזרקות קצף?עליך לעבור בדיקת דופלקס מדוקדקת עלמנת להבין מה הגורם לתלונותיך. אשמח לראותך במרפאתי שם אני מבצע בעצמי את הבדיקה. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

העורק הראשי בצוואריחסום בכ- 90% . מה הטיפול הרצוי לבעייה זו?

שלום אורה ברקוביץ,
מומלץ ניתוח הנקרא :קרוטיס אנדארטרקטומיה.מטרת הניתוח למנוע ארוע מוחי.קיים 1-2% סיכוי לקבלת ארוע מוחי בניתוח זה.השארת הממצא בצואר עם אחוזים גבוהים יותר לקבלת ארוע מוחי.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום רב,
בעלי סובל מטרשת עורקים, עבר ניתוח עקב חסימת עורק ראשי במפשעה עם החדרת צינור. בנוסף 2 סטנדים בלב.
משה כשבועיים הוא מאושפז בב"יח לאחר שאובחנה חסימה מלאה בעורק צוואר ימיני ובשמאלי 50%. לאחר התלבטות הרופאים הוחלט שניתוח מהווה סכנת חיים והוחלט להתחיל טיפול בקומדין.
שאלותיי:
1. האם לא ניתן לבצע ניתוח
כאשר החסימה מלאה?
2. האם המצב מסוכן?
אודה לתשובתכם במייל חוזר.

שלום ליאת,
חסימה מלאה עדיפה על הצרות קשה.אין צורך בניתוח קרוטיס חסום ולמעשה לא ניתן לנתח קרוטיס חסום.אינני חושב שיש צורך בקומדין אלא רק אספירין פעם ביום. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

עברתי בדיקות ויש לי חסימה בעורקים של הצוור הצד הימני 50הצד השמאלי 30 אחוז האים זה מסוכן האים יש לזה טיפול חוץ מלקחת כדורים אספירין כול יום או לעבור ניתוח מה אתה מציע לעשות תודה

שלום פדידה מקסים,
מומלץ לבצע דופלקס קרוטיס מידי 6 חודשים ולטפל באספירין.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

לזימון תור ניתן ליצור קשר עם מירית מנהלת מרפאות מדיקורן בטלפון 054-9430008

לקביעת תור 24/7 ניתן להתקשר 053-9956682

medica מרכזים רפואיים - רמת החייל

רח' הברזל 28, רמת החייל, ת"א.

טלפון לזימון תורים - 2147*

מרכז רפואי הרצליה מדיקל סנטר
רחוב החושלים 8 הרצליה פיתוח. קומה 2

09-9592520 / 09-9592555

האתר אינו מהווה תחליף להתייעצות ישירה עם מומחה כלי דם / ורידים ואינו מהווה טיפול מכל סוג שהוא

bottom of page