top of page

אנדולייזר

האם הטיפול חד פעמי או ממושך לכמה הזרקות ומה עלות הטיפול/ים

שלום דנה,
טיפול באנדולייזר הוא טיפול חד פעמי שנמשך כשעה.המחיר נקבע לאחר בדיקה. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

135 שאלות גולשים בנושא: אנדולייזר

חפש בשאלות

לדר' ארנון שלום,
לאמי יש בשני הרגלים ורדים בצורה אשכולות ענבים וזה מאד כאוב לה היא היום בת 72 ואמרו לנו מגיל כזה מסוכן לנתח, רצינו לדעת עם הניתוח מסוכן בגלל הגיל או דבר אחר ?
בנוסף לדעתנו ודעת הרופאים לא ממלצים לעשות ליזר.?
אשמח לקבל תשובתך . נעשה כל הבדיקות שצרכים עד לניתוח אך אמא חוששת
תודה אסתר

שלום מזל,
ניתן לבצע ניתוח אנדולייזר כמעט בכל גיל.החולה המבוגר ביותר שני ניתחתי היה ביום הניתוח בן 97 שנה! כך שאימך ממש צעירה .אין זה אומר שחייבים לנתח בגיליים אלו.לאחר בדיקה אוכל להחליט על הטיפול האופטימלי. אשמח לראותכם במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

האם הטיפול בלייזר עובד על כל הורידים או שהטיפול הוא רק בוריד הראשי האם הטיפול מתבצע בשתי הרגליים או כל רגל בנפרד מה לגבי אזור הקרסול שבו יש נימים בולטים האם הטיפול מטפל גם בזה

שלום מירה,
הטיפול באנדולייזר פועל על הוריד הראשי שהוא הגורם לכל הבעיה.לעיתים ניתן להסתפק בטיפול זה ולעיתים משלימים עם הזרקות או מיניפלבקטומיה.כל מקרה לגופו. אשמח לראותך במרפאתי שם אני מבצע דופלקס ויחדיו מתכנן את הטיפול האופטימלי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום לד"ר קורן,
איך העלמת הורידים פותרת את בעית המסתמים?
האם הורידים יופיעו מחדש לאחר פרק זמן?
אילו בעיות עלולות להופיע בעקבות הטיפול?
בתודה - אביבית

שלום אביבית,
בעבר היו נסיונות לתקן את הורידים הפגומים.לאחר שנסיונות אלו כשלו,המשיכו לטפל בכריתת הורידים.בשל חזרות הורידים פנו לטכניקות חדשות.האנדולייזר "מלחים"את הורידים הפתלוגים והם נעלמים.בהריון נוסף יכולים להתרחב ורידים אחרים בדיוק כפי שקרה לורידים המורחבים הנוכחיים.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

אני בת 23 וסובלת מורידים, זה מפריע לי מבחינה אסתטית מאוד....
רציתי לדעת האם יש אפשרות לטפל בכך ע"י משחה וכו(המצב שלי יחסית סביר)
ובכלל מהן השיטות טיפול ?
תודה

שלום שרון מרדכי,
אין טיפול בורידים באמצעות משחות.הטיפול המומלץ ביותר לנימים הוא בהזרקות ולורידים בולטים אנדולייזר. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 03-7557111, הרצליה - 09-9592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

יש לי ורידים ברגליים ,אך לא בולטים מדי או רבים מדי.
האם גרביים אלסטיות יספיקו לטיפול בבעיה?
תודה

שלום סיון,
גרבים אלסטיות יכולות להוות פתרון זמני לדליות מורחבות עד למציאת פתרון של קבע כמו:אנדולייזר,כריתות ו/או הזרקות וכו'
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלך - סגירת וורידים בהזרקות קצף - והאם יש לכך אישור FDA ?
מה עדיף לבחורה צעירה בת 33, נמצאתי מתאימה לניתוח לייזר, אך אני חוששת וחושבת שאולי הזרקות זה פיתרון פשוט יותר. יש רופאים שתומכים בשיטה א ויש כאלו שתומכים בשיטה ב' - מה הקריטריונים הנכונים להחלטה? והאם אתה מבצע את שני הטיפולים?

שלום רוית,
כפי שאת רואה באתר אני מבצע את כל שיטות הטיפול הקימות היום.אני נוהג גם לשלב בין השיטות בכדי לזכות בתוצאה האופטימלית מבחינה רפואית ואסטטית.הטיפול בלייזר פשוט יותר לרופא עם מיומנות באולטראסאונד של כלי דם.הטיפול נמשך כשעה ולאחריו את הולכת הביתה ותוך יום נוסף את חוזרת לפעילות רגילה.הטיפול בהזרקות קצף מונחות אולטראסאונד נמשך מספר חודשים,לעיתים מאד כואב מכיוון שאנו מיצרים דלקת בוריד.תופעת לואי חשובה בהזרקות זו האפשרות לקבלת הילה חומה לאורך הוריד.אני ממליץ על אנדולייזר .במידה ותחליטי אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

בהמלצת רופא עברתי אולטסאונד של מערכת הורידים ובספנה הגדולה ברגל שמאל יש אי ספיקה בגובה אמצע הירך ועד הסוף מלווה בענפים .הספנה הקטנה ספיקה.ומערכת הורידים העמוקה תקינה.איזה טיפול מומלץ ללא ניתוח. האם ליזר מתאים? מה הסיכונים והסכנות? תודה.

שלום נילי קרדש,
הינך מתאימה לשילוב של אנדולייזר עם מיניפלבקטומיה.מדובר בטיפול עם ההצלחה הניתוחית הגבוהה ביותר מבחינה רפואית ואסטתית גם יחד.שחרור מידי הביתה וחזרה לעבודה.הטיפול נערך בהרדמה מקומית ונמשך כשעה.הסיכונים נדירים ביותר. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

עברתי את הטיפול הזה מספר פעמים וללא הצלחה, האם ניתן לעשות טפול משולב?

שלום אירינה,
במקרה שלך חייבים לזהות את מקור הנימים ולטפל במקור.טיפול בלייזר מתחלק ל-2:לייזר עורי לנימים הקטנים ביותר ואנדולייזר לורידים בולטים ורחבים. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום,
לפני כחצי שנה עברתי אירוע DVT. טופלתי בקומדין כשישה חודשים. עברתי בדיקות ונמצאה בעיית קרישיות יתר גנטית (הטרוזגוטית לפקטור 5 וכן ל-MTHFR).
לאחר חצי שנה עברתי בדיקת דופלקס ובעיקבותה הופסק הטיפול בקומדין אך נמצאה אי ספיקה ברגל ("בסגמט הפמורופופליטאלי")
בהמלצת הרופאה ההמטולוגית, התחלתי ללכת עם גרב אלסטית. ראיתי את ההסבר באתר אודות הגרב האלסטית ורציתי לשאול: א)האם טיפול באמצעותה אינו יכול להביא לריפוי הרגל?
ב)במידה ולא, האם קיים סיכון להתמכרות לגרב?
ג)האם בעיית קרישיות שיש לי מונעת אפשרות לביצוע אנדולייזר?
בתודה מראש,
אתי.

שלום אתי,
חשיבות הגרב האלסטית לטווח הרחוק הינה במניעת סיבוכי הפקקת העמוקה.הנזק בפקקת עמוקה הינו בהרס מסתמים.הגרב כמובן לא יכולה להביא לתיקון המסתמים.קיימת התמכרות לגרב אלסטית וזוהי התמכרות טובה.ככל שתגרבי יותר את הגרב ,כך תעשי טוב יותר לרגלך.במצב של קרישיות יתר ניתן לבצע אנדולייזר אולם במצבך לא ניתן מכיוון שמדובר באי ספיקה עמוקה ולא שטחית.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום רב,
יש לי ורידים ברגליים לפני חודשיים התחילו כאבים ברגל ימין (זאת הפעם השניה) עשיתי בר ניתוח אחד ברגל. עשיתי דופלקס ורידי הרגליים וברגל ימין הודגמה פקקת שטחית של הוריד הספנה הארוכה ודליותיו בגובה השוק ללא התפשטות למערכת ורידים עמוקה. לציין אי ספיקת מסתמי ה- sfj ומסתמי הוריד הספנה הארוכה.
אני צריכה לחזור כמובן לרופא אך בינתיים אם אפשר לקבל תשובה מה זה אומר האם זה נורא צריך ניתוח רציני או דרך חור מחט מספיק? בתודה מראש על התשובה . ליאורה

שלום ליאורה ר.,
לפי תשובת הדופלקס את מתאימה לניתוח לייזר תוך ורידי /אנדולייזר(פרטים באתר).מדובר בפעולה קלה יחסית המתבצעת בהרדמה מקומית ,ללא צלקות ,שחרור מידי הביתה ולמחרת לעבודה. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 03-7557111, הרצליה - 09-9592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

לזימון תור ניתן ליצור קשר עם מירית מנהלת מרפאות מדיקורן בטלפון 054-9430008

לקביעת תור 24/7 ניתן להתקשר 053-9956682

medica מרכזים רפואיים - רמת החייל

רח' הברזל 28, רמת החייל, ת"א.

טלפון לזימון תורים - 2147*

מרכז רפואי הרצליה מדיקל סנטר
רחוב החושלים 8 הרצליה פיתוח. קומה 2

09-9592520 / 09-9592555

האתר אינו מהווה תחליף להתייעצות ישירה עם מומחה כלי דם / ורידים ואינו מהווה טיפול מכל סוג שהוא

bottom of page