top of page

גרב אלסטי

האים יש גרביים אלסטיות בצבע שחור,או באילו צבעים יש
תודה

NULL

dr_koren.jpg

284 שאלות גולשים בנושא: גרב אלסטי

חפש בשאלות

בשנת 2010 עשיתי הזרקות קצף לורידים (כ: 5-6 הזרקות) עקב ורידים בחלק האחורי של הירכיים. לאחר ההזרקה האחרונה (לפני כ- 9 חדשים) רגל ימין התנפחה ובמדידה של רופאת כלי דם של קופ"ח הכללית הפרשי הקטרים בין הרגליים הינם כ- 3 ס"מ. הרגל עד היום נפוחה וחמה יותר מרגל שמאל ולאחר מקלחת עם מים חמים ממש רותחת. מלבד זאת בחלק הקדמי של הרגל, שלא היו לי שם ורידים, יש כעת ורידים דקים וכתמים חומים בכמה מקומות. הרופא המזריק המליץ לי על גרב אלסטית. כ"כ בצעתי דופלר שהראה שאין DVT. הומלץ לי בקופ"ח גם על עיסויים לימפטיים, אבל לאחר כמה עיסויים הפיזיאוטרפיסטית אומרת שאין ליפאדמה, זו נראית רק דלקת של הורידים. גם רופא כלי דם נוסף בקופ"ח המליץ לי בעתיד על ניתוח לורידים. מה דעתך

שלום,
נשמע לי כבעיה לא ברורה:ורידים?לימפה?הזרקות קצף?עליך לעבור בדיקת דופלקס מדוקדקת עלמנת להבין מה הגורם לתלונותיך. אשמח לראותך במרפאתי שם אני מבצע בעצמי את הבדיקה. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

40 יום לאחר נתוח אורטוסקופיה בברך ויש לי בצקת באותה רגל המנתח אומר שיש להמתין עוד כמה שבועות ונתן לי מרשם לקנית גרב אלסטית שעלותה מאד יקרה מה דעתך האם כדאי לעשות בדיקה אצל כירורג כלי דם כבר עכשיו ולא להמתין?

שלום אליעזר,
עד הביקורת הבאה אצל האורטופד ניתן לבצע דופלקס לורידים בכדי לשלול פקקת מהארטרוסקופיה.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום
שמי שולמית בת 47 אחרי שתי לידות,טיפול בקומדין 3-4 שנים עקב בעיה של קרישת דם.
עם הזמן נוצר קריש דם ברגל שמאל מעל הקרסול,כעת באותו מקום קימת גם בצקת
מה אתה ממליץ?
תודה שולמית.....

שלום שולמית,
בשלב הראשון לאחר פקקת תמיד תופיע בצקת.ממליץ שימוש קבוע בגרב אלסטית והליכה מרובה. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

אני בן 50 לאחר נפילה מאופניים כתוצאה מכך ניגרם לי קרע במיפסעה
וכשבוע לאחר כך נוצר DVT ברגל ותסחיף ראתי כיום אני מטופל בקומדין ולובש גרב אלסטית בשתי הרגליים ברצוני לדעת אם אני יכול לחזור לרכיבת אופניים כמובן בהדרגה?למרות הטיפול והגרביים.

שלום סופר עזרא,
מומלץ לחזור לפעילות גופנית לאחר הפקקת.אתה מטופל היטב ולכן תוכל לחזור לפעילות עם הגרב ועם הקומדין.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

בן 48 בריא. מזה 10 ימים סובל מבצקת חדשה חד צדדית בקרסול השמאלי בלבד. לפני 2 חודשים לימפאדניטיס חדה שהגיבה היטב לטיפול באוגמנטין ודוקסילין והחלמתי. U.S ,דם ושתן תקינים. בבדיקת רופא ללא כאבים ללא דליות ללא הגדלת קשריות מפשעתיות אשכים במפ. ממתין ל CT בטן. מה לדעתך הבעיה והמשך בירור מומלץ? תודה מראש

שלום יורם,
הדלקת בעור גרמה לנזק בדרכי הלימפה ולכן אתה סובל כרגע מבצקת.יש לזהות את המקור לדלקת בכדי למנוע השנות שלה.אתה זקוק כרגע לגרב אלסטית והליכה מרובה. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 03-7557111, הרצליה - 09-9592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום
אני בת 26 היום לפני כעשרה חודשים בערך בשבוע 31 להריוני התגלה אצלי פקקת ורידים ברגל שמאל אושפזתי בבית חולים וטופלתי ע"י קלקסן 140 ביום . ילדתי בניתוח קיסרי שבניתוח התפרץ לי גל ימין וגם בבטן . היום אני מטופלת ע"י קומודין 10מ"ג ביום וגרביים אלסטיות בשתי רגליי.. השאלה שלי מה צופה לי העתיד איך ממשיכים מפה ובאיזה דרך אני אמורה לחיות אלה שאלות שעד היום לא הצלחתי לקבל תשובות ברורות מאף גורם אשמח לדעה בנושא..
תודה ויום טוב סיון

שלום סיון כהן,
עליך להמשיך את הטיפול בגרב אלסטית,להגיע להמטולוג ולברר קרישיות יתר והמשיךאת הטיפול לפי המלצת ההמטולוג והבדיקות.כל השאר שצופן לך העתיד לא שייך לפקקת.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום רב,
לפני עשר שנים עברתי אירוע DVT ברגל ימין(בגיל 17)ולאחר בירור רפואי הסתבר כי היני הטרוזוגוטית לפקטור 5.מאז ועד היום אני חובשת גרב אלסטית ונוטלת קומדין וחומצה פולית באופן קבוע.עד היום נותרה לי בצקת גדולה ברגל ויש הפרשים בין הרגלים.
האם הטיפול במכשיר הלימפה פרס המוצג בתוכנית יכול להיות רלוונטי לגבי ואם כן, היכן לפנות כדי לקבל את הטיפול באמצעות המכשיר.
תודה יעל.

שלום יעל,
בהחלט ניתן לשפר את מצב הרגל באמצעות מכשיר הלימפפרס. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

ד"ר, התחלתי להרגיש את הכאבים ברגל רק לאחרונה, ובבדיקות קודמות הקריש לא נראה.
לאחרונה אני עוסק בעבודה בה אני נדרש לשבת שעות רבות, וזה גורם סיכון גבוה, ע"פ מה שהסביר לי ההמטולוג.
האם יש מוצא אחר חוץ מכדורים?
תודה.

שלום דודי,
עליך לקבל תרופות לדילול דם,לגרוב גרב אלסטית באופן קבוע ולהשתמש במכשיר לייטפיט מתחת לשולחן העבודה.מכשיר זה יגרום להפעלת הרגלים בדומה למצב של הליכה.כמו כן הייתי ממליץ על בירור המטולוג לקרישיות יתר.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

א. האם ריצה / מסייעת או מחמירת את תופעת הופעת הורידים ברגליים?
ב. ברגע שכואבות הרגליים, לאמץ או לנוח?
ג. האם אתם עובדים עם מכבי?
תודה רבה

שלום,
אין קשר בין ריצה להופעת ורידים ברגליים.כאבי ורידים מטופלים מידית בגרב אלסטית ובהמשך לאחר בדיקת דופלקס ורידים לפי הממצא. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

האם יש מקרים של פקקת ורידים לא רק
ברגלים אלא בבית השחי-במקום עמוק-כשהיד מאד נפוחה ומה יכולה להיות הסיבה.הרי זה מקום שאין אפשרות לשים גרב אלסטית!
אודה לכם מאד על תשובה מהירה

שלום קלרה,
פקקת ורידים קימת בכל וריד ווריד בגופנו.הטיפול בהתאם למיקום ולגורם.במקרה של פקקת ביד ניתן לרכוש שרוול אלסטי מיוחד.חשוב להתאים את השרוול לתוצאה ביד. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 03-7557111, הרצליה - 09-9592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

לזימון תור ניתן ליצור קשר עם מירית מנהלת מרפאות מדיקורן בטלפון 054-9430008

לקביעת תור 24/7 ניתן להתקשר 053-9956682

medica מרכזים רפואיים - רמת החייל

רח' הברזל 28, רמת החייל, ת"א.

טלפון לזימון תורים - 2147*

מרכז רפואי הרצליה מדיקל סנטר
רחוב החושלים 8 הרצליה פיתוח. קומה 2

09-9592520 / 09-9592555

האתר אינו מהווה תחליף להתייעצות ישירה עם מומחה כלי דם / ורידים ואינו מהווה טיפול מכל סוג שהוא

bottom of page