top of page

NULL

שלום עשיתי נתוח סטריפינג לפני כשנה ורציתי גם לטפל בנימים שנישארו והלכתי לעשות מספר הזרקות ברגל אחת ההזרקות עזרו אך ברגל אחרת הופיע לי כתם כחול של נימים מרובים ששאלתי את הרופא הוא לא ממש הסביר אמר זה שטף דם שיעבור , עבר כבר חצי שנה והכתם הכחול לא נעלם אני רוצה להשיג רגלים יפות ללא נימים וכחולים ברגלים איזה טיפול עליי לעבור?האם יש ניתוח שמעלים את הצלקות מניתוח הסריפינג?ההזרקות שעשיתי לא היו הזרקות קצף,הרופא אמר שזהו אותו חומר ויש להם אותם תוצאות בכל פעם היה מזריק 4 מזרקים של חומר ברגל.
תודה מראש ליאת
<blockquote>שלום ליאת,
צלקות ניתוח סטריפינג -הזמן הוא התרופה היחידה
לגבי הנימים הרי קימות שיטות שונות להעלים אותם.אנא קבעי תור באחת ממרפאותי.
בברכה,
דר' ארנון קורן</blockquote>

NULL

dr_koren.jpg

1000 שאלות גולשים בנושא: NULL

חפש בשאלות

אני בת 29 ואני סובלת בעיקר בלילה בלילה כל הכפות רגליים מתכווצים וקשה לי אני לא יודעת מה לעשות ואין לי תחושה בכפות רגליים מה אני צריכה לעשות איזה מין בדיקה תודה

שלום לורה,
ממליץ להפנות את השאלה לאורטופד גב.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום רב,
אימי בת 50, סובלת מאי ספיקת ורידים בשתי הרגליים.
יתרה מזאת, יש לה בצקות ברגליים, נפיחות, וקושי בהליכה.
מה ניתן לעשות?
לאיזה רופא כדאי לפנות?
תודה מקרב לב
זוהר

שלום זוהר וינטל,
אני אוכל לעזור לה.במרפאתי אבצע דופלקס לורידים,נבין את הסיבה לאי ספיקה ורק לאחר הבנת הבעיה אמליץ על הטיפול האופטימלי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 03-7557111, הרצליה - 09-9592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

לפני 8 חודשים עברתי חבלה בשתי הרגליים. כתוצאה מכך נקראו שריר התאומים, רצועה ברך לא תקינה והמון דימומים ונוזל.כיום לפני שבועיים נוצרה בצקת קשה בשתי רגליים ואינני יכולה ללכת ולנעול נעליים. איך מטפלים בבצקת ואיך אפשר לוודא מהיכן זה מגיע. אני נזרקת בין הכסאות ולא מעלה שום ריפוי. התחלת ללכת רק לפני כחודש מאחר והנזק שנגרם היה קשה. אני מקבלת זריקות קורטיזון למנוע כאבים כדי לחסוך ממני ניתוח החלפת ברך בגילי.אני מתהלכת עם קביים. אודה אם תוכלו לעזור לי ולהדריך אותי מה עלי לעשות כי הרופאים בקופה טוענים שאין מה לעשות בגלל הנזק בשתי רגליים. תודה מראש וגמר חתימה טובה. (כנראה שפיספסתי את התוכנית שלכם מאחר ואני מקפידה לראות אותה. היא משובחת מאד מענינית ונעימה לראות את המגישה הנחמדה.)

שלום אילנה רובינשטיין,
מדובר בבעיה משולבת ורידית ולימפטית.עליך לעבור בדיקת דופלקס ורידים ולימפוגרפיה איזוטופית.לאחר הבדיקות נוכל לעזור לך. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 03-7557111, הרצליה - 09-9592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום רב,
אימי בת 65 וסובלת מפרקינסון מזה חמש שנים וכן מבעיות גב בשל משקל יתר. כמו כן הינה סובלת מיתר לחץ דם. היא מתקשה מאור בהליכה ולכן ממעטת בתנועה. לאימי בצקות מאוד קשות ברגלים. הרגלים אדומות מאוד עם שלפוחיות וקשות מאוד למגע. מה ניתן לעשות על מנת לנקז את המים מרגליה. היא חוששת כי המים גם הגיעו לאזור הבטן. אנא הפנה אותנו למי שיכול לעזור בדחיפות.

שלום טל,
חוסר התנועה הינה הגורם לבצקות אצל עימך.ישנן מספר טכניקות לעזרה.ראשית המלצתי לשימוש במכשיר הלייטפיט אותו ניתן לרכוש בחנויות אורטופדיקה. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 03-7557111, הרצליה - 09-9592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

אני בת 54, עברתי בדיקת דופלקס עורקי הצוואר. נשלחתי לשלילת TIA בעקבות כנראה אאורה מיגרנותי.
תשובת הבדיקה נמצאה שלא נמצאו רבדים טרשתיים, וזרימת הדם נמצאה תקינה.
למעט בקרוטיס הפנימי צד שמאל, נמצאו רבדים טרשתיים שטחיים הומוגניים בחלקו הפרוקסימלי של העורק. זרימת הדם נמצאה תקינה.
האם יש לזה משמעות? לציין שאני לא לוקחת אםספרין.
תודה על תשובתך.

שלום זיוה,
אין משמעות לבדיקה.ממליץ טיפול קבוע באספירין וביקורת דופלקס מידי 6 חודשים.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

היכן אני יכול להיבדק בקשר לורידי
הרגליים
אני מרגיש מדי פעם גירודדי מתחת לברכיים

שלום קנון,
אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 03-7557111, הרצליה - 09-9592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

עברתי ניתוח להסרת וריד בלייזר.
לצערי נוצר קריש דם בוריד הפנימי כולל נפיחות לאורך הרגל .מה הטיפול הרצוי בטווח הקצר ובטווח הארוך.כמו כן האם קיים טיפול ברפואה האלטרנטיבית

שלום רון חממי,
לאחר ניתוח לייזר לא נוצר קריש דם מכיוון שלאחר פעולת חימום הוריד לא נשאר בתוכו דם.קיימת רק בצקת בוריד.טיפול בנוגדי דלקת ואגידה אלסטית יקלו עליך ממליץ לפנות לרופא המנתח.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום רב,
במהלך השבועיים האחרונים אני שמה לב שהקרסוליים שלי נפוחים מעט, כל הזמן, בעיקר בצידי הרגליים. יש לציין כי אני לא סובלת כאבים או תחושה לא נוחה בין אם בעמידה או בהליכה.
בנוסף, כאשר אני עוסקת בפעילות גופנית (הליכה, ריצה), הנפיחות נעלמת לאחר הפעילות וקיימת בימים שבהם אני לא פעילה.
אציין גם שבחודשיים האחרונים אני בדיאטה ועושה פעילות גופנית מוגברת ועם זה, הירידה במשקל היא איטית.
אנשים הפחידו אותי שאולי מדובר במחלת כליות (לפני כ-15 שנה אושפזתי בשל זיהום בכליה, אולם מאז אין לי בעיות מיוחדות כמו גם דלקות בשתן).
אשמח לדעתכם ממה נובעת הנפיחות ומה אפשר לעשות בנידון.
תודה
נועה

שלום נועה ח,
ממליץ כהתחלת בירור לבצע בדיקת דופלקס לורידים.לאחר מכן בדיקת כירורג כלי דם. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 03-7557111, הרצליה - 09-9592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

אימי בת 70 סובלת מבעיות רבות כגון אי ספיקת לב , אי ספיקת כבד וכליות. יש לה בעיות בכלי הדם היא נוטלת תרופות לדילול הדם, בשבוע האחרון יש לה בעיה של בצקת ברגל אחת והיא לא יכולה ללכת. לאחר ביקור אצל הרופא שאמר שאין מה לעשות ורק נתן לה משכחי כאבים. שאלתי היא האם באמת אין מה לעשות לאור כל האמור לעיל? אשמח לקבל את תשובתך ועזרתך הדחופה.

שלום זיוה עוזרי,
ממליץ לבצע דופלקס לורידים לשלול פקקת עמוקה. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום, אבא שלי עבר שבץ קל ביום שני ואחרי צילום של סיטי נראתה היצרות של שישים אחוז בקרוטיד השמאלי, כירורג כלי דם אמר שזה לא מצב לניתוח והמליץ על טיפול בקומדין. אבא שלי שמע על התופעות לוואי והחליט שהוא לא רוצה את הטיפול, כרגע הוא מטופל בפלאוויקס. השאלה שלי היא האם זה נכון לא לקבל את הטיפול בקומדין, מה הסיכון, ואם יש אלטרנטיבות
תודה על תשובתך

שלום nth,
חיבים לטפל במדללי דם .אין הוכחה שקומדין עוזר.פלאוויקס בהחלט תרופה מצוינת.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

לזימון תור ניתן ליצור קשר עם מירית מנהלת מרפאות מדיקורן בטלפון 054-9430008

לקביעת תור 24/7 ניתן להתקשר 053-9956682

medica מרכזים רפואיים - רמת החייל

רח' הברזל 28, רמת החייל, ת"א.

טלפון לזימון תורים - 2147*

מרכז רפואי הרצליה מדיקל סנטר
רחוב החושלים 8 הרצליה פיתוח. קומה 2

09-9592520 / 09-9592555

האתר אינו מהווה תחליף להתייעצות ישירה עם מומחה כלי דם / ורידים ואינו מהווה טיפול מכל סוג שהוא

bottom of page