top of page

העלמת נימים

שלום. אני עברתי כבר טיפןל להעלמת נימים בלייזר וזה השאיר לי כתמים ברגליים.. האם אפשר להעלים????

NULL

dr_koren.jpg

67 שאלות גולשים בנושא: העלמת נימים

חפש בשאלות

היי!
רציתי לשאול האם יש איזשהו סיכון בהעלמת נימים? הבנתי שאין דבר כזה העלמת נימים לנצח. אם כן אחרי כמה זמן הם מופיעים שוב?
אני רק בת 20, האם אני צעירה מדי בשביל זה?
תודה ויום טוב :)

שלום,
לנימים אין כל תפקיד בגופנו מלבד כיעור של הרגל.אין כל בעיה בהעלמת הנימים.הגורם להופעת נימים בגיל 20 הם ההורמונים הנשיים.מסיבה זו קיים סיכוי ניכר ליצירת נימים נוספים ב-30 השנה הבאות עד העלמות הווסת.במידה והנימים מפריעים לך,ניתן לטפל בהם ולהעלימם.מומלץ להגיע פעם בשנה לביקורת ולוודא באם הופיעו חדשים.בדיקה ללא טיפול -בחינם ,בדיקה עם טיפול-התשלום לפי המחירון באותה תקופה. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

האם אחר העלמתם של הנימים זה לא חוזר

שלום,
בגיליים שעדין קיים מחזור יתכנו הופעת נימים אחרים במקומות שונים בגוף.בטיפול להעלמת נימים אני מטפל בתוצאה ולא בגורם.הגורם הם ההורמונים הנשיים שחיוניים לתפקוד היום יומי.זו הסיבה שיתכנו נימים נוספים. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום
ברצוני לשאול האם פגישת ייעוץ להעלמת נימים עולה כסף והאם ניתן לאחר יעוץ לקבל מחיר לטיפול כולל להעלמת כל הנימים ברגליים לתשובתכם אודה

שלום,
פגישת יעוץ מחירה כטיפול.לכן ניתן בביקור הראשון לקבל יעוץ ומיד טיפול.בפגישה זו את מקבלת הערכה של מספר הטיפולים.התשלום הוא מידי טיפול רק לאותו יום.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

האם העלמת נימים ברגליים נעשית רק ע"י
הזרקה ?

שלום בלהה,
נימים ברגלים מטופלים גם בלייזר עורי.הטיפול יותר יקר,יותר כואב ויותר ממושך.אני אינני מבצע אותו מהסיבות הנ"ל.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

קבלתי טיפול בזריקות להעלמת נימים ברגליים.
הבעיה היא יותר נימים מאשר ורידים.
בתחילה הוזרק לי לוריד הראשי העובר לאורך הרגל ורק אח"כ טופלו הנימים.
הנימים נעלמו לשביעות רצוני אך הילה חומה שנשארה ונאמר לי שתעבור תוך מס' שבועות עד שנה לא נעלמה עד כה כ-3 שנים אחרי. זו גם הסיבה שאינני חוזרת לטיפול בנימים חדשים שיצאו. אני כהת עור (לא מאד) האם ניתן לטפל בכתמים החומים. האם יש שיטה שתמנע כתמים חומים בטיפול נוסף.
בתודה מראש.

שלום הילה,
ממליץ להגיע לבדיקת רופא עור אשר יכל לעזור בהעלמת הפגמנטציה.ממליץ על דר' משה לפידות אשר מקבל בהרצליה פיתוח.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

ד"ר קורן שלום,
בעבר ביררתי על טיפול להעלמת נימים באיזור הירך, אך הומלץ לי בשל היותי חולת סכרת נעורים, להמנע מטיפול בנימים ומכל סיבוך שיתכן שיגרם לי עקב כך. ברצוני לברר האם הטיפול בגלי רדיו לא מערב מתן חומר כימי, והאם הוא נטול סיבוכים שאני עלולה לפתח בגין הסכרת?
אודה לתשובתך.

שלום,
הטיפול בגלי רדיו איננו מעקב הזרקת חומר כימי אלא חימום עדין של הנימים.אינני רואה כל בעיה לבצע אותו במקרה שלך.חייבים רק לבדוק האם גודלם של הנימים מתאים לטיפול בגלי רדיו. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום
האם מותר לטפל בנימים שיצאו בפנים,ובחזה במהלך הריון (חודש חמישי )
תודה

שלום,
ניתן לטפל בנימים בהריון באמצעות גלי רדיו.לא כל סוג של נימים מתאים לטיפול זה.באם ניתן להמתין הייתי מעדיף לטפל לאחר הלידה.יעוץ ניתן כמובן לעבור גם בשלב זה. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

מקריאה בשאלות בותשובות הבנתי פחות או יותר על התהליך והמחירים להעלמת נימים. תקן אותי אם אני טועה: 800 ש"ח לביקור, ואפשרות טיפול כבכר בביקור הראשון. כפי הנראה נדרשים מספר טיפולים, שמשתנים לפי המצב והכמות.
מאידך, הבתי שלאחר הטיפול הרגליים אמורות להיות חבושות בגרב אלסטית, ונדרש ללכת כ- 10-15 דקות לפחות פעם בשעה.
אני, נכון להיום חודשיים וחצי אחרי ניתוח ראש להסרת אדנומה מההיפופיזה בגלל קושינג, מאוד חלשה, אם כי לא במצב של אדיסון לפי הבדיקות אך כן מבחינת הרבה תסמינים. בגלל השנים עם העודף קורטיזול, יש לי נטיה ללפוחיות דם בפה והמטומות בגפיים, האם אני יכולה לבוא לטיפול עכשיו? ייתכן ויקשה עלי ללכת כל שעה 10-15 דקות... כמה פעמים ביום צריך לבצע נהליכה זו, הרי כשישנים לא הולכים. מצד שני אני בבית.
רציתי לדעת אם נכון מבחינתי לעשות זאת עכשיו או שמומלץ לחכות.
פרטים נוספים: אני בת 43, והנימים ברגליים התחילו כשהייתי בת 14! רק שבשנים האחרונות, בעיקר לאחר הלידות הם החמירו. והם מאוד מפריעים לי אסטתית.
ורידים בולטים אין לי בכלל ברגליים, רק בכפות הידיים. והם לא מפריעים לי כלל.
תודה על התשובה,

שלום נירית,
ממליץ במקרה שלך לדחות את הטיפול לחורף.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

אני בת 32 כ-3 חודשים לאחר לידה שלישית (ואחרונה) כתוצאה מההריון האחרון הופיעו ברגליי נימים רבים ולאורח ההריון כולו נאלצתי לגרוב גרביון אלסטי כדי למנוע החרפה במצב. כיום אני לאחר בדיקת דופלקס שיצאה תקינה ההוקבעת כי הבעייה היא אסטתית לחלוטין, הכירורג בקופ"ח המליץ לי לבצע טיפול בלייזר בשיטת ERBIUM שאלתי היא האם אתה מטפל בשיטה זו? מה סיכויי ההצלחה? כמה זמן נמשך הטיפול? (הבנתי שמדובר בסדרת טיפולים)האם אתה ממליץ שאקבע איתך פגישת ייעוץ?
אודה לתשובתך בהקדם
בברכה,
שרית

שלום שרית כהן,
אינני מכיר את הטיפול שצינת.אוכל להמליץ על טיפול בבעיתך רק לאחר בדיקה כולל דופלקס לורידים. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

מנסיון ומקריאת כתבות בנושא,הבנתי שהזרקה אינה מביאה לתוצאה טובה. אם לא מדייקים בהזרקה אז נוצרים כתמים של שטפי דם. רגלי מלאות בנימים-האם לייזר לא עדיף עבורי על הזרקות לנימים??
תודה ושנה טובה

שלום עדית,
טיפול בנימים בדרך מבוצע באמצעות הזרקת חומר מטרש עם מחט עדינה וזכוכית מגדלת או בלייזר עורי.כאשר מכירים את הטכניקה הטיפולית התוצאות מדברות בעד עצמן. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

לזימון תור ניתן ליצור קשר עם מירית מנהלת מרפאות מדיקורן בטלפון 054-9430008

לקביעת תור 24/7 ניתן להתקשר 053-9956682

medica מרכזים רפואיים - רמת החייל

רח' הברזל 28, רמת החייל, ת"א.

טלפון לזימון תורים - 2147*

מרכז רפואי הרצליה מדיקל סנטר
רחוב החושלים 8 הרצליה פיתוח. קומה 2

09-9592520 / 09-9592555

האתר אינו מהווה תחליף להתייעצות ישירה עם מומחה כלי דם / ורידים ואינו מהווה טיפול מכל סוג שהוא

bottom of page