top of page

בעיה רצינית בידיים
יש לי הירדמות בידיים בצורה חזקה מאד ואני גם סובלת לעיתים רחוקות בגב נימול בגב האם זה קשור ומה אני יעשה עם הידיים איך אני יכולה להבחין האם זה קשור להדפסות שאני מדפיסה או הדפסתי בעבר או שזה נירולוגי כי מאד מגרד לי היידים ונימול והירדמות ולאחרונה זה מלווה בכאבים ואני בת 51 גורם לי לדיכאון ממש אודה לך באם תגיד לי למי לפנות
NULL

bottom of page
