top of page

ורידים בידיים

שלום, אניבת 37 וסובלת מורידים בידים ולאורך כל האמה אשר מתנפחים. הייתי אצל שתי רופאים שאמרו לי שהכל תקין מבחינה בריאותית. ואין טיפול וגם מומלץ שלא לטפל. מבחינה אסתטית מראה הידיים נראה זקן הדבר מפריע לי מאוד. אני מתביישת לחשוף את ידיי והמראה נראה זקן. הבעיה מטרידה אותי ברמה היומיומית ורוצה לדעת האם אשפר לטפל בוורידים גם שאין בעיה רפואית. אשמח לתשובה

NULL

dr_koren.jpg

23 שאלות גולשים בנושא: ורידים בידיים

חפש בשאלות

אני מנגן ויש לי וורידים בידיים בצורה מאוד מכוערת וגם על האצבעות...אני צעיר בכדי לעבור טיפול...ממש נער...יש דרך להעלים זאת בצורה אחרת...כמו כן שבולטים הוורידים אצבעותיי מתנפחות,האם זה קשור...כי שמתי לב שכשקר בחוץ אז אצבעותיי נהיות דקות מאוד ובלי וורידים..איך אפשר לשמר את זה?

שלום,
אינני חושב שזו בעיה אלא מבנה אנטומי.בגיל צעיר רצוי לא לגעת. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

אני בת 59 ויש לי ורידים קצת בולטים בכפות הידיים, מה שאופייני לנשים בגילי. האם קיימת משחה שעוזרת לזרימת הדם? או אולי יש לך פתרון אחר? אשמח לתשובה
תודה

שלום ארז רבקה,
בעיקרון ניתן לטפל בורידים בידיים בדיוק באותה דרך בה מטפלים ברגלים.ההמלצה לעשות זאת רק במקרים קיצוניים. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

לד"ר קורן שלום
אני בת 50 ויש לי ורידים בולטים בגב כף היד. אני מעוניינת לקבל מידע לגבי טיפול אפשרי להעלמת הורידים.
תודה מראש
אליסיה

שלום אליסיה שפיגל,
העלמת ורידים ביד נעשת על ידי ניפוח הרקמה סביב הורידים או /ו הזרקות לורידים עצמם. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

יש לי ורידים בגב יד שביום יום הם לא בולטים (רואים אותפ דרך העור אבל הם לא מתנפחים או בולטים), שמתי לב שכשאני שמה קרם ידים על גב היד הם מתחילים לבלוט , ממה זה נובע?
ועוד שאלה - שמתי לב גם שבזמם האחרון אני מרגישה מעין לחץ כזה באזור גב היד כאילו לחץ על הורידים והא נורא בולטים לאיזה עשר דקות רבע שעה וחוזרים למצבם הרגיל .. ממה זה נובע?
תודה מראש ויום טוב

שלום שם בדוי,
ניתן לטפל בורידים בולטים בידיים באותה דרך בה מטפלים ברגליים.חייבים לבצע בדיקת דופלקס לורידים טרם הטיפול.בידיים ניתן גם להזריק חומר מילוי בין הורידים. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

האם הורידים בידיים עלולים לחזור אחרי הטיפול, והאם זה כואב אודה לכםאם תענו ,וכמה זה עולה, ואם אפשר לחזור לפעילות לאחר הטיפול

שלום,
טיפול בורידי הידיים נעשה בשני שלבים:צמצום נפח הורידים ומילוי הרקמות סביב הורידים.למחרת הטיפול ניתן לחזור לעבודה. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום רב,
הנני בת 27, מזה כחודשיים סובלת מנימול בכל הצד השמאלי של הגוף (כולל חלק מהפנים), כאבים בבטן התחתונה ובחזה. בעקבות כך אושפזתי לכשבועיים בבי"ח (השתחררתי לפני כשבועיים).
במהלך האשפוז בוצעה בדיקת CT ריאות (יצא תקין) ובדיקת דופלקס ורידי הגפיים התחתונים וזאת עקב חשד ל DVT עקב D DIMER גבוה מאוד וחריג(1117 בבדיקה הראשונה ו-1141 בבדיקה השניה).
בדופלקס לא נמצא טרומבוס במערכת הורידית העמוקה. כמו כן ביצעתי MRI למוח (יצא תקין) ולעמוד השדרה (ממתינה עדיין לפענוח) בכדי לשלול מחלה דמיאנילטיבית. הופניתי להמטולוג להמשך בדיקת קרישיות יתר (טרם בוצע). אני מרגישה שכאילו משהו עוצר את זרימת הדם שלי. מה גם שעם הופעת הנימול שמתי לב לשינוי בוורידים בידיים אשר נהיו יותר נפוחים (בהשוואה ליד ימין). אני מתקשה בהזזת הגפיים והסימפטומים רק הולכים ומחמירים (קושי בהזזת האצבעות ביד שמאל והיד נהייתה כחולה היום בפעם הראשונה מאז הסימפטומים החלו)
לאחר שהלאתי אותך בכל הפרטים האלו, האם ייתכן כי אכן מדובר בקריש דם ולא בנזק עצבי? האם ייתכן כי קריש הדם מסתובב לו במקום אחר בגוף ולאו דווקא בריאות או בוורידים העמוקים ברגליים?
לתשובתך אודה.

שלום הדר,
האם בוצע CTA והאם קיבלת תשובה לגבי SVC ?
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

אני רזה ובזמן שאני שמה את הידיים למטה הורידים בולטים ואם הם למעלה הם נעלמים האם זה טבעי בגלל הדם מסתובב

שלום שירין,
לשמחתך אין לך שומן שיכסה את הורידים.במקרים קיצוניים ניתן לטפל גם בורידי הידיים.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום אני בת 45 וסובלת מפיברומיאלגיה כאבים בכפות יידים עבדתי קצת במשק בית והיו לי כאבים ביידים חשבתי שזה דלקת אבל כתוצאה מהמאמץ בעבודה נוספו לי ורידים מכוערים בכף היד יותר וזה מבגר מאד ואני שואלת מה אפשר לעשות ואם יש טיפול טבעי לכך ואם אין ברירה וחייב ניתוח ומה הסיכונים ובאיזה שיטות הכי קל להעלים את הורידים ואם יש לזה בכלל טיפול והאם הם חוזרים אני יודעת שבאחד מההריונות שלי הייתי במעקב כי כי היה לי חשד לאי ספיקה ורידית ברגל והיו עושים לי הרבה אולטראסנד לרגל בבדיקות דם ראו את זה שהפליטיטיס היה לא תקין ויש לי גם ברגליים ורידים אבל הכי דחוף לי בידיים ומקשת לדעת את כל התשובות תודה רבה אפשר טלפון 0527135077 תודה שולי

שלום שולמית ש,
ניתן לטפל בורידי הידיים באותן טכניקות בהן מטפלים ברגלים. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

היתה לי תמיד נטיה לורידים בולטים בידיים. כיום אני בת 67 והורידים בידיים מפריעים לי מבחינה אסתטית. אני מתביישת ללבוש חולצה עם שרוול קצר. האם נתן לטפל בכך?

שלום,
ניתן לטפל בשילוב של שתי שיטות:מילוי בין הורידים והקטנת הורידים עצמם. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום רב
אימי סובלת מכאבים בידיים לאחרונה.זה החל מגרד ועבר לכאב וורידים נפוחים בכפות הידיים-גב כף היד. מה הסיבה ומה עליה לעשות

שלום,
אימך זקוקה לבדיקת דופלקס לורידי הידיים ולאחר מכן בדיקת כירורג כלי דם. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

לזימון תור ניתן ליצור קשר עם מירית מנהלת מרפאות מדיקורן בטלפון 054-9430008

לקביעת תור 24/7 ניתן להתקשר 053-9956682

medica מרכזים רפואיים - רמת החייל

רח' הברזל 28, רמת החייל, ת"א.

טלפון לזימון תורים - 2147*

מרכז רפואי הרצליה מדיקל סנטר
רחוב החושלים 8 הרצליה פיתוח. קומה 2

09-9592520 / 09-9592555

האתר אינו מהווה תחליף להתייעצות ישירה עם מומחה כלי דם / ורידים ואינו מהווה טיפול מכל סוג שהוא

bottom of page