top of page

בצקות

איך אפשר להזמין טיפול עם המכשיר לימפה פרץ

NULL

dr_koren.jpg

419 שאלות גולשים בנושא: בצקות

חפש בשאלות

מזה מספר שנים שאני סובלת מבצקות ברגלים,שהלכו והחמירו עם הזמן.לפני כחצי שנה מצבי התדרדר מאד ואושפזתי בבית החולים בשל הבצקות החמורות,חום וחשש לזיהום.האבחנה הרפואית הייתה שאני סובלת מצלוליטיס בשתי הרגלים,ולאחר טיפול אינטנסיבי קצר והטבה מסוימת שחלה במצבי ,שוחררתי לביתי.
לאחר שחזרתי הביתה מצבי הלך והחמיר שוב,כאשר הבצקות הולכות ומתפשטות.בנוסף לכך,התפתחו ברגלים פצעים מוגלתיים גדולים,שהלכו והתפשטו.סבלתי מאד מכאבים חזקים,לא יכולתי לנגוע ברגלים וללכת. אושפזתי בבית חולים ולאחר מספר ימים שוחררתי לביתי ללא כל שיפור במצב.
במהלך כל תקופת המחלה ביקרתי אצל אין ספור רופאים-הן של קופת חולים הכללית והן באופן פרטי.כל הטיפולים והתרופות שנתנו לי לא הועילו כלל ומצבי המשיך להתדרדר.סבלתי מאד מכאבים לא יכולתי לישון וללכת,הרגשתי מיואשת לגמרי.לא ידעתי מה לעשות והייתי חסרת אונים.חששתי שללא טיפול מתאים,ובשל התפשטות הזיהום ,אני אך עלולה לאבד את רגלי.
מצב זה נמשך עד אשר בהמלצת רופא המשפחה שלי,הגעתי לביקור אצל כירורג כלי דם –דר' קורן במרפאתו.דר' א.קורן נקט בטיפול שונה בתכלית ממה שקיבלתי עד אז,הן תרופתי –אנטיביוטיקה מסוג שלא ניתנה לי קודם, והן חיצוני-ניקוי וחיטוי פצעים,משחות ותחבושות חזקות.תוך זמן קצר מצבי החל להשתפר.המשכתי לבקר אצל דר' קורן לביקורות תקופתיות.בכל ביקור נבדקתי על ידו באופן יסודי וקיבלתי טיפול מתאים.מצב הרגלים שלי הלך והשתפר.
בכל פעם שביקרתי אצל דר' קורן זכיתי לטיפול מקצועי ביותר,ליחס לבבי, להבנה מלאה על מצבי,למוכנות להסביר ולסייע ולסבלנות הראויה לציון.אני מלאה בהערכה לדר' א.קורן על מה שעשה למעני,בעיקר בהשואה לטיפול וליחס להם זכיתי קודם.אני בטוחה שהוא הציל את הרגלים שלי.
בברכה
ר.ש

שלום ר.ש,
תודה רבה על המילים החמות
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום רב ד"ר ארנון קורן.
אבא שלי חולה סרטן ריאות,לצערי המצב נהיה יותר קשה .התנפחו לו הבטן והרגליים בצורה משמעותית מאוד.טוענים שזה בעקבות המחלה אך נירא לי שזה סתם בשביל שלא נשגע אותם.עשו לו בדיקת אולטרסאונד רגליים ובטן והרגליים נקיות ובריאות מצאו נוזלים אשר ניקזו אותם היום.ברצוני לדעת איך אני יכולה לעזור לאבי שוב ללכת מרוב שהרגליים נפוחות וכבודות הוא לא יכול ללכת וקשה לי לראות אותו ככה .לא הגיוני שאין טיפול אולי מס'אג לימפטי אולי ניקוי מהרגליים אם אפשר?אנא עזור לי גם ככה הוא סובל מהמחלה אז לפחות שיוכל לשוב ללכת על רגליו מה שכרגע נירא חסר אונים לגמרי.אני מתחננת אנא תן לי תשובה אשר אוכל לפעול במיידתי על מנת לעזור לו.אמרו לי שאתופן600 יכול לעזור האם שמעת על זה ?או מה יכול לייבש נוזלים ברגליים בריאות?תודה רבה רבה עדי

שלום,
ניקוז הריאות נעשה באמצעות תרופות או נקזים.לרגליים ניתן לעזור באמצעות מסג' לימפאטי ואגידה אלסטית.מכשיר לייטפיט כאשר הרגל באגידה אלסטית גם כן יכול לעזור.יש לבדוק את רמת החלבון בגוף.ירידת החלבון גם היא גורם לבצקות.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום דוקטור:"
אשה בת 60 סובלת מבצקות בקרסולים רק בתקופת הקיץ ממש כאבים ולא מסוגלת לעמוד על הרגלים.
עברתי בדיקות דם כמו דופלר ןרידים ונימים. הכול יצא תקין. מה יכולה להיות הסיבה הלוא זה לא יתכן שצריכה לסבול.
מה יכולה להיות הסיבה ?
ועוד שאלה האם אני יכולה לבקר במשרדך והאם קופת חולים כללית
מכסה לי את הביקורים?
תודה ושבת שלום

שלום מרים,
אשמח לראותך במרפאתי.אנא האי עימך את כל הבדיקות שכבר ביצעת.יתכן ואחזור בעצמי על חלק מהבדיקות. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

אני בחור בן 44 לפני שוע התחילו לכאוב לי השרירים מאחורי הרגל התחתונה חשבתי שזה יעבור אולי התאמצתי אמרתי אבל לא כך הכאב החמיר יותר הרופאה נתנה לי כדור נגד דלקות וכאב ארקוקסיה 90 מג היום זה היום השלישי שאני לוקח את הכדור ושמתי לב שנהיו לי בצקות סביב הרגל למטה כמו כן אציין שיש לי לחץ דם מעט גבוה 140/90 אני לוקח חצי כדור תזאותיד ולפני כשבועיים הפסקתי לאחר שירדתי מס קילוגרמים חשבתי שאולי גם לחץ הדם ירד מה הסיבה לכאב השרירים שלא עוזבים אותי והבצקות שפתאום נהיו לי תודה רבה דר אבקש ממך כיוון ותשובה אים אפשר שנה טובה ומתוקה

שלום שימי,
ממליץ להמתין עד גמר הטיפול התרופתי.לאחר מכן במידה וימשכו הכאבים או הבצקת יש מקום להשלמת הבירור.ממליץ בדיקת ראומטולוג ואורטופד. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום,
אני בת 34 מאז ומתמיד היו לי קרסוליים עבים ולאחר עמידה ממשוכת כפות הרגליים מתנפחות מאוד. גובהי 1.70 משקלי 49 ולא אני לא אנורקסית.. עשיתי אקו לב מס' פעמים ויצא תקין, אימי סובלת מקרסולים עבים אני מניחה שזה גנטי ובכל זאת הנושא מציק לי שנים רבות והחלטתי להתייעץ האם רצוי לבצע בדיקות, ואם ן אז אילו? תודה

שלום מורן,
עליך להגיע לבדיקה לצורך שלילת ליפאדמה. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

ד"ר קורן שלום,
אני בת 33 . בגיל 31 התגלתה אצלי נטייה לקרישיות יתר (protrombin 20210 )בעקבות תסמונת Budd-chiari בכבד.לפני כן הייתי בריאה לחלוטין.
עברתי אנגיוגרפיה והחדרה של stant בניתוח Tips . מאז אני נוטלת קומדין במינון של 9 מ"ג. מצבי תקין למעט בצקות בדרגה נמוכה- בינונית בכפות הרגליים, בעיקר כשמזג האוויר חם. זה מפריע לי מבחינה אסטית. רופאיי המליצו על טיפול בכדורים משתנים, אבל אני לא מעוניינת ליטול תרופות נוספות מעבר לקומדין.
האם ניתן לטפל בזה אצלך במרפאה או בכלל ?
תודה ויום טוב

שלום לי,
ממליץ לבצע בדיקת דופלקס לורידים על מנת לזהות הפרעה בניקוז הורידי שגורמת לבצקות.לאחר הבדיקה עליך להבדק על ידי כירורג כלי דם. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום
אשמח מאוד לקבל פרטים על הלימפודמה,
אני סובלת מאוד מהבצקת ומשתנים לא עוזרים.
נסיתי גם גרבים אך גם זה לא עוזר אם אני על רגלי שעות רבות, או יושבת זמן רב הבצקת קשה וגורמת לכאב במפרקים.
בתודה מראש הבצקתית

שלום לימפאודמה,
עליך לעבור בירור בכדי להבין מהו המקור לבצקות .לאחר הבנת הבעיה ניתן להמליץ לך על הטיפול. אשמח לראותך במרפאתי. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

אני סובלת מלחץ דם גבוה ולעיתים מופיעה בצקת ברגליים
כתרופה אני נוטלת טריטס וכן נוברסק
לוסק ופוסלאן אלטרוקסין
אבקש התייחסות ואופן הטיפול

שלום אזולאי מרצדס,
ממליץ לפנות לרופא המטפל בלחץ הדם לצורך החלפת התרופה שגורמת לבצקות.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום,אני בחורה בת 20 ויש לי מזה שנה בצקות בכפות הרגלים ביחד עם כאבים.
אני לא מצליחה להבין איך אפשר להקל על הכאבים, אם יש משהו לעשות בכלל במקרה שלי?
ובכלל אני לא מצליחה להבין מספיק בנושא הזה.
בנוסף הייתי אצל רופא לכלי דם והוא שלח אותי לבדיקות של דופלקס ורידים עמוקים ושטחיים,גפיים תחתונות ולימפוצינטוגרפיה לרגליים-אני ישמח אם תוכל להסביר לי מזה הדברים האלה?
תודה מראש אלה.

שלום אלה,
אשמח לראותך במרפאתי עם הבדיקות לאחר שתקבלי את התוצאות. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

לאימי בת 80 יש בצקות ברגליים מהברך כלפי מטה באחד מהרגליים נהיה אודם ושלפוחיות וירידת נוזלים מהרגליים וברגל אחת באופן קבוע הגענו למחלקת כירוגית פלסטיק והמצב הוחמר עד כדינמק לפי דברי האח בדרגה 3 שאיני יודעת מהמשמעות בבדיקה של רופא כלי דם נאמר שיש זרימה טובה של דם (לא נעשתה בדיקת דופלר רק ע"י מישוש) מה הסיכוי להחלמה כמו כן איך אפשר להיפתר מהבעיה במהירות ובביטחון,ואשמח להסברים נוספים.

שלום ניצנה,
בנוכחות הספקת דם טובה מומלץ להוריד את הבצקת.לפני כן חייבים להבין את הגורם לבצקת והשלים את הבדיקה עם דופלקס ורידים ובדיקת עורקים. אשמח לראותכם במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

לזימון תור ניתן ליצור קשר עם מירית מנהלת מרפאות מדיקורן בטלפון 054-9430008

לקביעת תור 24/7 ניתן להתקשר 053-9956682

medica מרכזים רפואיים - רמת החייל

רח' הברזל 28, רמת החייל, ת"א.

טלפון לזימון תורים - 2147*

מרכז רפואי הרצליה מדיקל סנטר
רחוב החושלים 8 הרצליה פיתוח. קומה 2

09-9592520 / 09-9592555

האתר אינו מהווה תחליף להתייעצות ישירה עם מומחה כלי דם / ורידים ואינו מהווה טיפול מכל סוג שהוא

bottom of page