top of page

רוצה לדעת איך לעשות את זה בלי שיגרום לי משהו
יש לי מזה כ חצי שנה דלקת בגיד ושבר באצבע לפי דעתי עבר לי אך יש לי עדיין טיפה נפיחות בנוסף אני במסגרת מקצוע שאני רוצה לפסול אותו ערב בעיה זו אך מחשש שהרופא לא יקבל את זה ויגיד לי חביבי זה נראה לי בסדר עבר
מה לעשות על מנת לעשות את זה טיפה נפוח וטיפה אדום כשרופא יבדוק אותי ויחליט על פסילת מקצוע ? וחשוב לציין שלא לפגוע בגופי אלא רק לצורך הפסילה
NULL

