שלום לך,
בבדיקת דופלר שעשיתי גילו אצלי אי ספיקה של וריד הספנה דו צדדי, וברגל שמאל אי ספיקה של וריד הפמורלי השטחי , רציתי לציין שבעבר סבלתי מ- dvt , הרגליים כוא בות לי , מה עליי לעשות אני רוב היום בוכה מבקשת עזרה? האם אוכל לטפל בזאת מבלי לעבור ניתוח, למרות שסבלתי בעבר מdvt ?