top of page

NULL
לד''ר שלום
חזרתי על בדיקות אולטרסאונד גם אולטרסאונד בבטן צילומים ועוד בדיקה אולטרסאונד של ורידים.
להיום אין לי בצקת קצת נפוחה הרגל לא ממש הבדל רציני מימין לשמאל.
עברתי גם את בדיקת הכירוגי.
ד''ר מרטינס בדק אותי ביום חמישי והמליץ לי על שחיה אופניים והליכה ואמר שזה לא קריטי.
אני לוקחת כל יום כדור בשם daplon 500 מ''ג.
הפרופסור מרטינס אמר שזה יעבור לי.
מגיעה לארץ 12.3 אני יכולה לקבוע תור אצלך אני יביא את כל הצילומים והבדיוקת שעברתי כאן .
בתודה
טובה גבאי
נ.ב אני מודאגת מאד וגם צריכה להפסיק לעשן.
מודה לך מאד ד''ר.
<blockquote>שלום טובה,
אשמח לפגוש אותך באחת ממרפאותי.אנא הביאי עמך את כל הבדיקות.אני אחזור בעצמי על בדיקת הדופלקס
בברכה,
דר' ארנון קורן</blockquote>
NULL

bottom of page
