top of page

NULL
שלום
לבתי בת ה-15 הופיעו נימי דם ברגליים מה שמפריע לה מבחינה אסטתית.
מה צריך וכדאי לעשות?
האם הבעיה היא הורמונלית, והאם כדאי ללכת לבדיקה אצל רופא נשים, האם הוא יכול לעזור ?
איזה טיפול מוצע לבעיה זו והיכן אפשר לטפל באזור הגליל העליון?
מהי עלות הטיפול, והאם יש השתתפות של כללית מושלם?
האם בגיל זה מטפלים בכלל בנימי דם ברגליים, ואם לא באיזה אפשר להתחיל טיפול?
תודה נורית
