דף הבית
ד״ר קורן
תחומי מומחיות
מהתקשורת
דפי מידע
סיפורי מטופלים
צור קשר
בנוסף
מומחים בכירורגית כלי דם וורידים
מרפאות מדיקורן
אני סובלת זה 10 שנים בסתימה מעל הברך. הטיפול המומלץ עד עכשיו היה"הליכה" והרבה. לאחרונה המצב החמירואני סובלת מכאבים ללא הפסקה. הומלץ לי על אוקסופור ין 400 נטלתי את הכדור (3X ביום) ולא עזר.השאלה - מה הנך יכול להציע לי היום? בתודה.
NULL