top of page

סתימה ברגל מעל הברך

אני סובלת זה 10 שנים בסתימה מעל הברך. הטיפול המומלץ עד עכשיו היה
"הליכה" והרבה. לאחרונה המצב החמיר
ואני סובלת מכאבים ללא הפסקה.
הומלץ לי על אוקסופורין 400 נטלתי את הכדור (3X ביום) ולא עזר.
השאלה - מה הנך
יכול להציע לי היום? בתודה.

NULL

dr_koren.jpg
bottom of page