top of page

כאבים ברגל שמאל ונפיחות

שלום,מזה שבועיים יש לי כאבים ברגל שמאל עם נפיחות הרפא אורטופד אמר זה פריצת דיסק ודלקת באגן קיבלתי כדורים נגד כאבים זריקה נגד דלקת ואין שיפור ההפך יותר גרוע קשה לי ללכת וכאב עצום תחושה של לחץ מתיחה ברגל הרגשה שקשה לתאר.רציתי לשאול אם מצב זה חסימת עורקים?

NULL

dr_koren.jpg
bottom of page