שלום,מזה שבועיים יש לי כאבים ברגל שמאל עם נפיחות הרפא אורטופד אמר זה פריצת דיסק ודלקת באגן קיבלתי כדורים נגד כאבים זריקה נגד דלקת ואין שיפור ההפך יותר גר וע קשה לי ללכת וכאב עצום תחושה של לחץ מתיחה ברגל הרגשה שקשה לתאר.רציתי לשאול אם מצב זה חסימת עורקים?