top of page

נמק באצבעות כף הרגל

אמי בת 74 חולת סכרת קשה. בעבר היה לה נמק בזרת הרגל והטיפול שהוחלט היה שזו תתייבש ותיפול לבד (וכך היה). עכשיו ברגל השניה יש לה נמק והוחלט לקטוע חלק מכף הרגל. למה לא מחכים שהאצבעות הנגועות יתייבשו ויפלו לבד (כמו בעבר)?

NULL

dr_koren.jpg
bottom of page