דף הבית
ד״ר קורן
תחומי מומחיות
מהתקשורת
דפי מידע
סיפורי מטופלים
צור קשר
בנוסף
מומחים בכירורגית כלי דם וורידים
מרפאות מדיקורן
אמי בת 74 חולת סכרת קשה. בעבר היה לה נמק בזרת הרגל והטיפול שהוחלט היה שזו תתייבש ותיפול לבד (וכך היה). עכשיו ברגל השניה יש לה נמק והוחלט לקטוע חלק מכף הרגל. למה לא מחכים שהאצבעות הנגועות יתייבשו ויפלו לבד (כמו בעבר)?
NULL