top of page

חוסר אונים
שלום רב,
אבי, בן 81, סובל מאי ספיקת כליות ומטופל 3-4 פעמים בשבוע בהמודיאליזה.
לפני חודשיים וחצי קטעו את רגלו בגלל נמק.
הגלד לא החלים עדיין למרות קטיעה נוספת באותה הרג ל (עדיין מתחת לברך).
כמו כן חלה החמרה בנמק שברגלו הימנית.
האים יש טיפול כלשהו מלבד חבישות רגילות עליהן הומלץ?
קבלנו גם הפנייה לטיפול בתא לחץ מה זה הטיפול הזה?
תודה
ל.ע
NULL

bottom of page
