top of page

די וי טי גבוה ברגל שמאל
אני בת 25 הייתי בהריון שני בשבוע 29 שאובחן אצלי קריש דם ברגל שמאל ואושפזתי בהדסה עין כרם, במהלך האישפוז הכניסו לי אמברלה מהצוואר ונאלצו ליילד אותי בשבןע 33 בקיסרי עקב הקריש דם, ואני בטיפול קלקסן 100 פעמים ביום, הוצע לי טיפול טרובליזה שסרבתי לו עקב הסיכון הגדול שלי לדימום למוות,
היום השתחררתי לאחר חודש בביה"ח שהרגל עדיין נפוחה אבל בשיפור שאני מרגישה אישית עם המשך טיפול קלקסן אבל אמרו לי שיכול להיות שהרגל שלי תיהיה נפוחה ושאני יהיה עם נכות שךא אוכל לדרוך עליה כמו שצריך לשארית חיי , מה אתה מציע לי בבקשה?! אני בדיכאון
NULL

bottom of page
