שלום רב לך דר'
שאלתי היא, אני בן 48 וכבר כשנה יש לי גירוד חזק בשוקיים עד כדי נזק בעור, לאחרונה ברגל שמאל כמעט ועבר הגירוד והעור נרפא. אך ברגל הימנית הגירוד החמיר וזה משאיר סימנים מאוד אדומים כמעט עד זוב דם ,לציין שאין לי בעיות בריאותיות ומשקלי תקין, נא עזרתך בתודה מראש.