top of page

גירוד בשוק ימני

שלום רב לך דר'
שאלתי היא, אני בן 48 וכבר כשנה יש לי גירוד חזק בשוקיים עד כדי נזק בעור, לאחרונה ברגל שמאל כמעט ועבר הגירוד והעור נרפא. אך ברגל הימנית הגירוד החמיר וזה משאיר סימנים מאוד אדומים כמעט עד זוב דם ,לציין שאין לי בעיות בריאותיות ומשקלי תקין, נא עזרתך בתודה מראש.

NULL

dr_koren.jpg
bottom of page