כאבים בחזה עליון לאחר DVT ּּ+ PE

ד"ר קורן שלום רב,
אני עברתי DVT לפני שנה ו ארבע חודשים ושבועיים אחרי זה PE לאחר ניתוח של מיניסקוס. בעקבות כך טופלתי תחילה עם קלקסן ואחרי זה חצי שנה עם קומדין.הקומדין הופסק לאחר בדיקה חוזרת בדופלר שהראה שה DVT נעלם. נעשה CT-ANGIO שנראה תקי והדופא העביר אותי ל200 מ"ג אספירין.
בחודשים האחרונים שוב חסר לי אוויר ואני נושמת בכבדות כל הזמן בלי קשר למאמץ פיזי. זה נעשה יותר גרוע עם מאמץ. עשיתי אקו במאמץ שהייה תקין.
הבעייה העיקרית שאני מרגישה כאב חזק בצד ימין עליון של החזה מתחת לעצם הקביקולה.שאני נוגעת שם מאד כואב ומחמיר יכות הנשימה. האם תוכל לכוון מה משמעות הכאב הזה.
בתודה מראש,
פאולינה

האתר אינו מהווה תחליף להתייעצות ישירה עם מומחה כלי דם / ורידים ואינו מהווה טיפול מכל סוג שהוא

לזימון תור ניתן ליצור קשר עם מירית מנהלת מרפאות מדיקורן בטלפון 054-9430008

לקביעת תור 24/7 ניתן להתקשר 053-9956682

medica מרכזים רפואיים - רמת החייל

רח' הברזל 28, רמת החייל, ת"א.

טלפון לזימון תורים - 2147*

מרכז רפואי הרצליה מדיקל סנטר
רחוב החושלים 8 הרצליה פיתוח. קומה 2

09-9592520 / 09-9592555

0 שאלות גולשים בנושא: כאבים בחזה עליון לאחר DVT ּּ+ PE

Screen Shot 2018-10-16 at 1.00.01 AM.png