top of page

וריד שיצא
שלום, אתמול הייתי באימון ולאחר האימון המאמן עשה לי מתיחות, אני גמישה והוא חשב שאני עם גמישות יתר, הוא לקח את הרגל השמאלית שלי תוך כדי ששכבתי על הגב והביא אותה לכיון הראש שלי במהירות יחסית ותוך כדי שמענו רעשים מלחיצים,לא קנקים.. וכמה שעות אחרי כל הירך האחורי התחיל לכאוב והיום הלכתי בצליעה יחסית, האזור של הירך האחורי לא נפוח ועכשיו אני הבחנתי שיש שם וריד שנראה שיצא, כי לא היה לי לפניי..
האם זה קשור למתיחה שהמדריך עשה לי? ואיך זה עובר?
תודה
NULL

bottom of page
