top of page

הינגיומה בפנים
שלום,
בתי נולדה עם הינגיומה בפנים בחצי עפעף חצי אף ובחצי השפה עשינו מלא בדיקות בשניידר לשלול בעיות רפואיות לשמחתנו תודהלאל הבדיקות יצאו תקינות ונאמר לנו שזה מש הו חיצוני ושצריך לעשות ליזר התחלנו לעשות ליזר בבית חולים השרון עשינו כבר 4 טיפולים ובטיפול ה4 לא היו שטפי דם אחרי הטיפול כמו בשאר הטיפולים האם זה בסדר והטיפול בוצע כמו שצריך או שזה אומר שלא? אשמח לתשובה בהקדם
NULL

bottom of page
