top of page

בצקות ופצע רחרי ניתוח

בנובמבר השנה היה לי ניתוח להורדת נגע עור BCC מהשוק התחתון.השופאה ניתחה ללא אנטיביוטיקה מקדימה . ולא רצתה לתת אנטיביוטיקה בגלולות אחרי. אחרי הניתוח הייתה לי הרגשה של חנק בגפיים. הפצע הזדהם ורק רופא אחר נתן לי אנטיביוטיקה משחה וגלולות. עוד שני רופאים בדקו ונתנו עוד שני סיבובי אנטיביוטיקה. הייתה לי בצקת מקודם בקרסולים עכשיו יש לי בצקות גם בברך בשני הרגליים כאבים במקום הניתוח . כאבים בזרועות שלא היו לי לפני . אני חוששת שיש איזה פגיעה בזרימת הדם ביגלל טראומה בוורידים בגלל הניתוח . התחלתי בדיקור סיני . הייתי רוצה לשמוע את דעתך. תודה רבה על התשובה

NULL

dr_koren.jpg
bottom of page