top of page

כאבים ברגל ימין
אמי בת 76 סובלת מסכרת , יתר לחץ דם ואי ספיקת לב. בחצי שנה האחרונה החלו כאבים ברגל ימין ואף נוצרו פצעים בשני צידי הרגל מעל לכרסול. אימי מתלוננת שהרגל נרדמת לה , כואבת , מרגישה כמו עקצוצים , הרגל נפוחה בצקתית, מתקשה בהליכה עליה. עשינו דופלר עורקים בתוצאה יצאה 0.5. כיום לוקחת כדורים נגד כאבים שלא כל כך עוזרים. מה ניתן לעשות, בתודה מראש.
שמואל
NULL

bottom of page
