
NULL
שלום לך ד"ר אני אישה בת 61 עם פריצת דיסקl4 l5 עם כאבים קשים בגב והקרנה לכול אורך הרגל ליפעמים אני מאוד צולעת ובמשך היום יש הקלה .אם אני מרימה משהו כבד או שוטפת את הבית הכאבים מחמירים ונימשכים כשבוע שבועיים עד שאני נחה ואז יש שיפור כולשהו. בזמן האחרון אני מתעוררת הרבה פעמים בשינה מכאבי רגליים מאוד חזקים .עד שאני לוקחת אופטלגין ואז יש הקלה .בנוספ יש לי כאבים תמידיים בכתפיים ובצוואר במשך כשנה .הייתי אצל הרופאה שלי והיא אמרה שהכאבים הם מהפריצת דיסק ומשחיקה ניוונית .האים ניגזר עלי ליסבול כל שארית חיי מכאבי טופת ללא טיפול מתאים הרופאה יעצה לי לקחת כדורים נוגדי כאב .הייתי רוצה לדעת איזה בדיקות רצניות לעשות כדי לקבל דיאגנוזה מדוייקת וטיפול מתאים סליחה על אורך השאלה ותודה מקרב הלב על היתיחסותך .
שלום אילנה אסולין,
אנא הפני שאלתך לאורטופד גב.
בברכה,
דר' ארנון קורן

