יש לי 2 בנים בריאים שבמהלך ההריונות איתם הזרקתי קלקסן וגם חודשיים לאחר הלידות עקב dvt טרומבופיליה שהתגלה לי בגיל 20 ברגל שמאל מהמפשעה ועד העקב.
היום בכדי להקלט להריון אני זקוקה ונאלצת לקבל טיפולי פוריות האם הזרירות של הטיפולים והזריקות קלקסן לא מזיקות יחד?