שלום דר קורן
אני בת 18 ויש לי וריד אחד ממש בולט ברגל ימין בצד הפנימי של הרגל למטה עוד וריד יצא לי ברגל השניה זה ממש מפריע לי ממה זה נובע ? כשאני עומדת הם ממש בולטים כמו גוש זה לא אסתטי אני ממש מבואסת מזה
איזה טיפולים קיימים להעלים את זה כמה שיותר מהר והאם הם מחזיקים ?
מה טווח המחירים?