top of page

NULL
שלום רב,
לפני כמה ימים גיליתי סימן כחול באיזור הירך שנראה כמו עקיצה בהירה יחסית ומסביבה הילה של סימן כחול / המטומה. ה״עקיצה״ מעט נפוחה... זה לא כואב ולא מגרד ולא זכור לי שקיבלת י שם מכה.
זה לא נראה כמו מכה רגילה ונראית דיי מוזר.
קבעתי תור לרופא עור - האם זה המומחה שעלי בכלל לראות? האם נשמע מוכר?
אשמח לחו״ד ראשונית או כל מידע אחר.
תודה מראש!
מאיה
NULL

bottom of page
