top of page

NULL
שלום, אני שבועיים אחרי לידה.
כבר במהלך ההריון יצאו לי בפות ממש על השפתיים הגדולות כמו נקודות חן נפוחות ומלאות בדם. אני לא יודעת איך קוראים לתופעה הזאת אז קשה לי למצוא באינטרנ ט מידע לגביהן..
הן כואבות ומקשות עלי לשבת וללכת.
אשמח לדעת איך זה נקרא ומה אפשר לעשות כדי להעלים אותם או לפחות להקל על הכאב והאי נוחות עד שיעברו.
תודה!
NULL

bottom of page
