top of page

19 שאלות גולשים בנושא: מומחה כלי דם

שלום
אמי בגיל 70 וסובלת מזה כמה חודשים מכאבי רגליים מהברך ומטה היא היתה אצל אורטופד ואצל מומחה כלי דם ביצעה אולטרסאונד+C.T ברגליים,בדיקות האוטרסאונד היו תקינות גם לדברי האורטופד נאמר לה כי יש לה כנראה שברי הליכה מעברה,הכאבים הם ר הולכים ומתגברים והם בלתי נסבלים הכאב חד במיוחד ממצב ישיבה לעמידה הייתי מעוניין להביא אותה לבדיקה יותר מעמיקה כיוון שהיא מאוד סובלת,אודה לך באם תענה לי בהקדם.
בברכה.

שלום יריב,
אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

איני יכול להמשיך ללכת לפעמים אחרי הליכה של 10 מטר. בעליה או בעליה במדרגות המצב חמור יותר. אני נאלץ לשבת דקה-שתיים ואז יכול להמשיך, שוב למרחק כזה.
זה לא לא בעית עמוד שדרה. שלוש שנים אני מסתובב סביב עניין עמוד שדרה, כולל ניתח קל והתברר סופית שלא זו הבעיה. כל הסימפטומים ודעות חלק מן הרופאים מצביעות על הצרות עורקי הרגליים. אני רוצה שמומחה כלי דם יאשר או ישלול הנחה זו.

שלום,
אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

ברכיבה על אופניים במאמץ גבוה דקירות האזור הלב לעיתים תחושה במרכז הלב.
פניתי לקרדיולוג שהיפנה אותי לצינטור
בוצע צינטור דרך שורש כף יד שמאל ללא ממצאים
כן בוצעה בדיקת ארגומטריה ללא ממצאים
לאחרונה אני חש לעיתים לחץ קל באזור הלב גם במנוחה ללא מאמץ שנמשך שעות אחדות !
האם לפנות למומחה כלי דם ?
תודה

שלום ערן,
ממליץ לחזור לקרדיולוג
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

האם מצב כזה דורש טיפול אצל מומחה כלי דם? האם ניתן לעשות משהו כאשר זה בגובה השוק? תודה

שלום,
זהו בדיוק הטיפול של כירורג כלי דם.יש לבדוק האם האי ספיקה גורמת לבעיה או זה ממצא מקרי בלבד? אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

אני בן 70 אני סובל מטרשת עורקים שהחלה בניתוח קרוטיס בצוואר בצד ימין.לאחר3 שנים עברתי צינתור עקב סתימה גבוהה בעורק הלב ושמו תומכן,לפני מס חודשים נפתח פלאק בבוהן רגל שמאל. 3 ימים שאני סובל מכאבי בטן עזים בכל חלקי הבטן האם יש חשש לקשר לסתימת כלי דם באזור? לאחר ביקור אצל רופא גסטרו ששלל כל קשר לגסטרו אלא מקשר את הבעיה למחלת העורקים ועליי לפנות בדחיפות למומחה כלי דם. אבקש את חוות דעתך בעניין זה . מצפה לתשובה מהירה. תודה רבה....

שלום חיים משה,
עליך לעבור בדיקת CT אנגיו של העורקים המזנטראלים ולהבדק על ידי כירורג כלי דם. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום,
אני בת 21, לפני כ-3 חודשים התגלה אצלי DVT על רקע שימוש בגלולות דיאנה. (התגלו שני קרישי דם - אחד מתחת לברך והשני מתחת למפשעה) טרם נעשו בדיקות אצל המטולוג.
לפני כחודש נעשתה בדיקת דופלקס והתגלה כי הקריש מתחת לברך נעלם וכי הקריש מתחת למפשעה עדין קיים.
אני ממשיכה טיפול בקומדין וגרב אלסטית.
ההנחיות שקבלתי ממומחה כלי דם היא להמשיך טיפול לחצי שנה בגרב אלסטית והמשך קומדין, כאשר בדיקת דופלקס נוספת תעשה רק בעוד חצי שנה.
לאור העובדה שהקריש בברך התמוסס דיי במהירות - האם שווה לי בעוד חודשיים מהיום לגשת שנית לבדיקת דופלקס? אם הקריש בברך התמוסס מהר האם יש סיבה להמתין חצי שנה שלמה עד לבדיקת אולטרסאונד נוספת?
חשוב לציין שאני מאוזנת והרגל מרגישה מצוין , היא אינה מנופחת כלל.
אני מודה לתשומת הלב והמענה!! תודה...

שלום,
ממליץ לחזור על הדופלקס לפני הזמן המיועד.במידה והמסתמים לא נפגעו יש לשקול הפסקת הטיפול בגרבים וקומדין .
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום רב דר' קורן
בעלי בן 73,סובל מכאב בגב רגל אחת,
יש לו מדרסים (רגליו שטוחה)אורטופד
היפנה אותו להחליף מדרסים,מזה
חדשיים יש לו מדרסים חדשים, אין
שנוי, הכאבים ממשיכים.
לאיזה רופא מומלץ לפנות? האם
מומחה כלי דם?
אודה על תשובתך.

שלום בתאל ג.,
יתכנו כאבי גב עם כאבים רגלים על רקע חסימת כלי דם.עליו לעבור בדיקת עורקי הרגלים במנוחה ומאמץ.לפי הממצא בדיקת כירורג כלי דם. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

כאבים בחלק האחורי של שתי הברכיים, המקשים מאוד על ההליכה. ללא כל ביטוי חיצוני, ולא אחרי מאמץ בתקופה האחרונה. האם כדאי להבדק על ידי מומחה כלי דם?

שלום רביד,
ממליץ להתחיל את הבירור עם אורטופד.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום,
אבי סובל מבצקות באיזור הקרסול ועד ל10 ס"מ מעל בשתי הרגלים. המצב החל לפני כ4 חודשים.התחיל ברגל שמאל ועכשיו גם סובל ברגל ימין. יש לציין כי יש לו לחץ דם גבוה מאוד כבר 25 שנה והוא מטופל בכדורים. הוא לא מרגיש כאבים אך במנוחה לעיתים הוא מרגיש חוסר תחושה או עקצוצים שחולפים מהר. בנוסף האיזור הבצקתי ללא שיער כלל.
האם הוא צריך לפנות למומחה כלי דם או שמא הסימפטומים מעידים על טרשת עורקים? או סכרת?
תודה רבה.

שלום טל,
אביך צריך לבדוק האם בין התרופות ללחץ הדם קימות תרופות הגורמות לבצקות ברגלים.הבצקות אינן מעידות על טרשת עורקים .מומלץ להשלים את הבירור עם דופלקס לורידים. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום ד"ר. במשך החצי השנה האחרונה אני סובלת מכאבים חזקים ברגליים המלווים בנפיחות. לפני כשבועיים חזרתי מחו"ל לאחר טיסה של שעתיים ולמחרת בבוקר נירדמה לי רגל שמאל. הרגל מטרם התעוררה. לאחר ביקור אצל מומחה כלי דם התגלה לי אי ספיקה ורידית ב 2 הרגליים.בנוסף אני נוטלת מינוצקלין במשך תקופה ארוכה ולכן אני עוברת מספר בדיקות בכדי לבדוק ממה נובעת ההירדמות. בכף הרגל, באזור מתחת לאצבעות ועד העקב יש לי גודש ובצקות. שאלתי היא כיצד אוכל להוריד אותם בכדי להקל לפחות על הכאב והלחץ באזור.

שלום רעות גרשטיין,
אין קשר בין הנפיחות להרדמות הרגל.עליך לעבור בדיקת EMG לבירור נזק עצבי שיסביר את ההרדמות.לגבי האי ספיקה מומלץ להבדק עם כירורג כלי דם. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום
אני חולה טרשת נפוצה.
כפר שנים בקיץ כשאני לא סם נעלי בית
כף הרגל מיתנפחת. היתי אצל מומחה כלי דם ועשיתי בדיקות והכל בסדר, הבעיה היא חוסר פעילות. כשאני סם נעל הנפיחות יורדת. חשבתי ליקנות גרב אלסטית. מה דעתך?
תודה על העצה

שלום דורון,
ממליץ על קנית גרב אלסטית לאחר קבלת המלצה לסוג ולחץ מכירורג כלי דם. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום רב
ברצוני להתייעץ בנוגע לסבתי , סבתי בת 83 וסובלת מבעיות רגלים קשות הן בישיבה והן בשכיבה בעבר היו לה גם פצעים ברגלים ברצוני לדעת מה לעשות.
בינתיים קבענו תור למומחה כלי דם
תודה ויום טוב
אתי

שלום אתי לוי,
תוכלו להקדים את הביקור אצל המומחה לכלי דם בבדיקת דופלר לעורקים ולורידים בכדי לקצר את הליך האבחנות.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

היי,
שמי עינב ואני בת 29.
יש לי ורידים בולטים בכף רגל ובברך.
לאחרונה סובלת מכאבים והאזור שהם בולטים קצת נפוח.
מה עליי לעשות?איזה בדיקה?לגשת למומחה לכלי דם?

שלום רב,
כמומחה כלי דם אשמח לבדוק אותך ולהתאים תכנית טיפולית ביחס לורידים אנא פני למרפאתי
ד”ר ארנון קורן – סגן מנהל המחלקה לכירורגית כלי דם מרכז רפואי רבין, קמפוס בלינסון

dr_koren.jpg

אימי בת 70 בריאה סובלת מכאבי רגליים חזקות נאמר לנו שזה דלקת טופלה עם אנטיביוטיקה לא עזר הופננו למומחה כלי דם ובבדיקה אמר שזה דלקת מסוג שושנה בוריד שוב קיבלה אנטיביוטיקה קשה לה לדרוך על הרגל האם יש טיפול אחר להקל עליה האם זה מסוכן

שלום,
לאחר סיום הטיפול האנטיביוטי מומלץ לאגוד את הרגל ולמרוח משחת אולטראלן. אשמח לראותכם במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

ד"ר קורן שלום רב,
לפני מספר שנים הופיעה על אפי נקודה אדומה (כשנוגעים מרגישים בבליטה).
רופא עור איבחן את הנ"ל כנים דם שהתפוצץ והמליץ לפנות למומחה כלי דם להסרה.
האם הינך מטפל במקרים מסוג זה? האם הטיפול מכוסה ע"י קופ"ח כללית (מושלם)? האם ישנו סיכון של צילוק האזור?
המשך יום טוב

שלום gita,
אנא פני לד'ר משה לפידות בהרצליה מדיקל סנטר-רופא עור מומחה לייזר עורי-9592555 09
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום רב !
שמי אורלי, אני בת 44. בריאה בדר"כ.
השתחררתי מאשפוז ומפרוצדורה גניקולוגית ומקום העיורי שניתן לי גרם לי לכאבים רבים וחום גבוה. קבלתי טיפול אנטיביוטי והופניתי לסריקה מכוונת של פוסה קוביטליס ביד שמאל, באספקט האולינרי הודגם וריד רחב אשר לא עובר תמת בלחץ , מכיל תוכן הדי וללא זרימת דופלר בצבע, אורכו של התהליך כ- 10 ס"מ. קיימת הסננה של רקמות רכות באזור.
מהי עצתך לנהוג במצב כזה של פקקת הוריד האולינרי? לאיזה מומחה לפנות (המטולוג? מומחה כלי דם?) והאם ייתכנו סיבוכים כתוצאה מכך? אודה לתשובתך בנדון.
אורלי אביטל
052-7494422
חיפה

שלום אורלי אביטל,
מדובר בקריש דם בוריד שטחי.יתכן וקריש הדם מזוהם.ממליץ להתחיל טיפול אנטיביוטי ולא פתיחה רחבה והוצאת הוריד עם קריש הדם. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

ד"ר קורן שלום!
לפני מספר ימים מומחה כלי דם אחרי
ביצוע בדיקת דופלר אמר לי שיש צורך בטיפול בוריד פגום ברגל ימין.
מבקשת לדעת מחיר של טיפול העלמת ורידים בלייזר, מחיר סגירת ורידים בהזרקות קצף
אני חברה בקופת חולים כללית מושלם
בברכה

שלום סילבה,
אשמח לראותך במרפאתי ולאחר בדיקת דופלקס אותה אני מבצע בעצמי,לתת לך הצעת מחיר לטיפול בוריד. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

בת 44ברגל ימין קיימת אי ספיקה, במערכת ורידית עמוקה, יש לי תור למומחה כלי דם, בינתים ממשיכה פעילות גופנית, הליכה במשך שעה, לאחר הליכה הרגל כואבת מאוד, האם להמשיך בפעילות (כמו שהאורטופד המליץ) או להפסיק

שלום מיכל,
עליך להמשיך בצעידות אך עם גרב אלסטית.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

יש לי בצקות ברגליים.
עשיתי אקולב והכל בסדר עשיתי בדיקה לאי ספיקת כליות והכל בסדר,עשיתי את הבדיקה של הורידים ברגליים אנני זוכרת את שמה הכל בסדר תודה לאל
איזו סיבה יכולה עוד להיות? הפנו אותי למומחה כלי דם.שאלתי האם ישנם סיבות נוספות

שלום אריאלה,
עליך להבדק על ידי בכדי להבין את מהות הבצקת ולהחליט על בדיקות נוספות. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg
bottom of page