top of page

נימים/ורידים עדינים
אני בת 36 ובשנה האחרונה התווצרו לי נימים או לדעתי ורידים עדינים בצורה ממש מציקה , אני עומדת הרבה שעות , העבודה שלי היא בד"כ בעמידה.
האם בכל זאת יש טעם לבצע טיפול מתאים אף ע"פ שאני יודעת שתיהיה לי בעיה לאחר מכן לא לעמוד , אולי אני אשתדל לעמוד פחות, אבל עדיין אני עומדת?
מאוד מעוניינת לבצע טיפול אסתטי.
שלום לימור,
אין קשר בין עמידה להופעת נימים.הגורם היחי ד בגילך הם השינויים ההורמונלים שעובר גופך. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

