top of page

דרך טיפול

עברתי ניתוח להסרת רשת במפשעה וובמהלך הניתוח הרופא קרע לי את העורק הראשי (צד ימין) לצערי לא הוסבר לי לאחר ששוחררתי מהם ההשלכות בהם אני אמורה להתמודד בעתיד במידה ויש ההיתי אצל רופא אבל לצערי לא קיבלתי מענה לכל שאלותי

שלום,
ממליץ לחזור ולשאול את הרופא הנמתח אשר חייב לענות על שאלותיך
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

7 שאלות גולשים בנושא: דרך טיפול

חפש בשאלות

עברתי ניתוח להסרת רשת במפשעה וובמהלך הניתוח הרופא קרע לי את העורק הראשי (צד ימין) לצערי לא הוסבר לי לאחר ששוחררתי מהם ההשלכות בהם אני אמורה להתמודד בעתיד במידה ויש ההיתי אצל רופא אבל לצערי לא קיבלתי מענה לכל שאלותי

שלום,
ממליץ לחזור ולשאול את הרופא הנמתח אשר חייב לענות על שאלותיך
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום ד"ר ארנון קורן,
אני בת 23. מאז ומתמיד יש לי ורידים בולטים ברגליים, בזמן האחרון אני ממש יכולה לראות ורידים קטנים (או נימים) סגולים בכל מיני מקומות לאורך הרגל. בנוסף, אני לא יודעת אם זה קשור כ"כ, אבל בכל פעם שאני משתמשת בשעווה מתפתחים לי סימנים כחולים יחסית גדולים. הפעם האחרונה שזה קרה, היה באזור שמאחורי הברך והתפתח לי סימן סגול מאוד רציני. אחרי כמה ימים זה נעלם, ויחסית התרגלתי לזה. רציתי לדעת אם באופן כללי, מבחינה רפואית, יש בעיה עם התופעות האלה, ובמובן האסתטי - מה אפשר לעשות בנידון. אציין כי יש לי מחלת פוריפריה, במידה ויש לכך השפעה על אופן הטיפול (יש תרופת מסוימות שאסור לי לקחת).
תודה רבה,
מעיין.

שלום,
במידה ושעווה עושה לך כתמים על העור עליך למצא דרך טיפול אחרת בהורדת השיער.לגבי הנימים והורידים ,עליך להבדק ולמצא את הדרך הנכונה ביותר לטפל בכך.ניתן להעלים גם את הורידים וגם את הנימים. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

שלום ד"ר קורן,
אני שוקל 70 ק"ג, 1.78מ', לא מעשן ולא אוכל ג'אנק-פוד.
בצד הפנימי של הרגל הימנית מעל עצם הקרסול , התפתחו לי דליות.
במהלך השנה המצב החל להחמיר ואני מרגיש כאבים ברגליים במיוחד באזורים הבאים:
הירך הפנימית, קרוב למפשעה.
באזור קיפול הרגל, מאחורי הברך- מרגיש כמו התכווצות שרירים אך הכאב שונה.
התוספו ורידים בולטים באזורים שונים בשוק.
באופי עבודתי אני לפעמים בעמידה ממושכת או ישיבה ממושכת מול מחשב.
בצעתי בדיקת סונר-דופלר של ורידי הגפיים תחתונות.
ממצאים:
ברגל שמאל: ללא אי ספיקה בספנה הארוכה.
ברגל ימין: ישנה אי ספיקה בספנה הארוכה.
האם אני יכול להמשיך לבצע הליכות ארוכות ולהתעמל?
האם ישנם מרכיבי מזון שעלי להקפיד עליהם, דיאטה מסויימת?
על איזו דרך טיפול אתה ממליץ?
בכבוד,
GYPSY

שלום Gyp
המלצתי לאגידה אלסטית בהליכה ובהתעמלות, לחילופין אין צורך בכל כלכלה מיוחדת.הטיפול המומלץ במצב זה הינו ניתוח לייזר תוך ורידי
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

אימי בת 78 ,עברה לפני כ8 שנים טיפול בוורידים עי הזרקת חומר מקציף.עקב כאבים ברגל ימין הופננו לבדיקת דופלר.להלן הממיצאים:וריד הספנה האורכי מימין ספיק באזור מעברספנה פמורלי אך מדגים סימני אי ספיקה מגובה של שליש האמצעי ובאזור השוק.וריד הספנה הארוכה משמאל מדגים סימני אי ספיקה לכל אורכו.הגומת הברך הודגם ממצא ציסטי BAKER. השאלות:מה משמעות הממצאים ,כמה חמורים ,מה דרך טיפול ומה עושים?? תודה

שלום,
הטיפול שעברה אימך איננו מושלם,אין צורך לטפל בו במידה ואיננה סובלת.במידה וכן סובלת ,ניתן להשלים את הטיפול באמצעות אמדולייזר.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

 
אבי בן 60 , לאחר ניתוח מעקפים והתקף לב שחווה לפני כ-15 שנים,תפקוד ירוד של חדר שמאל (39%),חולה סכרת והסתיידות בעורקי הרגליים ואורטה הביטנית הכוללת מפרצת ל 3.5מ״מ. ביצעCT AGIO של עורקי הצוואר : אבקש לקבל חו״ד על משמעות הממצאים הר״מ לפי פרוט והמלצתך לדרך טיפול הנידרש.: CTA צווארי: קשת האורטה מסויידת. צד ימין: פלק טרשתי מסוייד ועבה נצפה בביפורקצית הקרוטיס הימני העצרות קריטית,בשיעור של 99%,נצפתה בחלקו המקורב של ה-ICA הימני. אורך ההיצרות: 25 ע״י.בחלקו הימני מתמלא בחומר הניגוד. המהלך בבסיס הגולגולת מסוייד במידה קשה עם היתרות בשיעור של 60%0(בתעלה הקרוטידית בחלקה האוריזונטלי). הסתידות קשה נצפתה במקטעהוורטיקלי שבתעלה הקרוטידית עם היצרות של 40%,פלאש טרשתי מסוייד נצפתה במקטע הסופרה. קברונטי ובמקטע הסופרה קלינואידי. הפיצול ל-MCA ול- ACA,שמור. צד שמאל: עורק התרדמת המשותף במהלך צווארי תקין.בביפורקציית הקרוטיס השמאלי נצפתה הסתיידות דופנית טרשתית עם העצרות בשיעור של 60% במוצא ICA השמאלי,ההיצרות קצרה. נצפה פלאק מסוייד במקטע האינטרה קברנוטי האוריזנטלי עם היתרות של 60%. היצרות בשיעור 50% נצפתה במקטע הוורטיקלי של התעלה הקרוטידית. המקטע הסופרה קלינואידי היצרות של 90% . היסתידות דופנית טרשתית נצפתה גם במקטע האינטרה קברנוטי. לתשובתך,אודה בברכה,דוב
לחץ כאן לכתיבת שאלה חדשה | צור קשר | חזרה לראש העמוד

שלום,
מדובר במחלת כלי דם קשה בעורקי הצואר והמח.זקוק ליעוץ כירורג כלי דם בהקדם.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

אבי סובל מחסימת כלי דם קשה:נמק בשתי האצבעות ברגל ימין.
נעשה לו צנתור פעמיים לפתיחת כלי דם,אך ללא הצלחה.הרגל עומדת לפני קטיעה לרגל דעת מומחים רבים שפנינו אליהם. אשמח אם תענה לשאלתי בהקדם וליצור עימי קשר, על מנת למצוא דרך טיפולית נוספת בכדי להציל את רגלו. תודה.

שלום רחל ברק,
בכדי לנסות להציל את הרגל אני חייב לראות את צילומי הצינטור. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

אמי בת 71 סובלת מסכרת, לפני שנה וחצי אובחנה כחולת סרטן הקיבה ועברה ניתוח לכריתת 90% מהקיבה כעבור חצי שנה המחלה חזרה, עברה טיפול בהקרנות. כיום המחלה פעילה עם התפשטות לראש לבלב וישנו PTC לעקוף חסימה באיזור הלבלב.
לפני שבועיים החלה לסבול מבצקות ברגליים וכאבים בכל הגוף, רופא במיון סבר שהבעיה נובעת מאי ספיקת חלבון ושלח אותה הביתה עם הנחייה לקחת תוספי מזון אינשור ואינזימים אותם היא לוקחת בשבוע האחרון אך עדיין לא חל כל שיפור. ביומיים האחרונים קשה לה לתת שתן והיא החליטה להפסיק את האינזימים מתוך מחשבה שזה מה שמזיק לה..
הבנתי שטיפול בבצקות כתוצאה ממחסור בחלבונים נעשה דרך טיפול במזון, והשאלה שלי תוך כמה זמן האינשור והאינזימים אמורים לשפר את מצבה? האם יש משהו נוסף שניתן לעשות? והאם באמת לקיחת האינשור והאינזמים הם משהו הכרחי לשיפור מצבה.
האם יכול להיות שהמקור לבצקות נובע מבעיה אחרת ולא אי ספיקת חלבון?
תודה מראש
עדי

שלום עדי מ,
יתכן ובנוסף לסיבות שהזכרת הרי הבצקת יכולה לנבוע מישיבה ממושכת וחוסר תנועה.ממליץ לעזור באגידה אלסטית ומכשיר לייטפיט בשעת ישיבה ממושכת.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg

לזימון תור ניתן ליצור קשר עם מירית מנהלת מרפאות מדיקורן בטלפון 054-9430008

לקביעת תור 24/7 ניתן להתקשר 053-9956682

medica מרכזים רפואיים - רמת החייל

רח' הברזל 28, רמת החייל, ת"א.

טלפון לזימון תורים - 2147*

מרכז רפואי הרצליה מדיקל סנטר
רחוב החושלים 8 הרצליה פיתוח. קומה 2

09-9592520 / 09-9592555

האתר אינו מהווה תחליף להתייעצות ישירה עם מומחה כלי דם / ורידים ואינו מהווה טיפול מכל סוג שהוא

bottom of page