עייפות קשורה לדילול דם?

אני בן77. לוקח כדור קרטיה לדילול (3-4 פעמים בשבוע) וכן תוספי מזון מדלילים: אומגה 3; כדור שום; Q-10; מולטיוטמין פרמטון; - אני לוקח את כולם בערם 4 פעמים בשבוע.
האם רבוי מדלילים יכול לגרום לתחושת העייפות? האם יש להפחית בתוספי מזון?
רב תודות.

שלום יוסי בן-אהרן,
מומלץ להתיעץ עם רופא טבעוני לגבי ריבוי התרופות שאתה נוטל כל שבוע.
בברכה,
דר' ארנון קורן

האתר אינו מהווה תחליף להתייעצות ישירה עם מומחה כלי דם / ורידים ואינו מהווה טיפול מכל סוג שהוא

לזימון תור ניתן ליצור קשר עם מירית מנהלת מרפאות מדיקורן בטלפון 054-9430008

לקביעת תור 24/7 ניתן להתקשר 053-9956682

medica מרכזים רפואיים - רמת החייל

רח' הברזל 28, רמת החייל, ת"א.

טלפון לזימון תורים - 2147*

מרכז רפואי הרצליה מדיקל סנטר
רחוב החושלים 8 הרצליה פיתוח. קומה 2

09-9592520 / 09-9592555

אני בן77. לוקח כדור קרטיה לדילול (3-4 פעמים בשבוע) וכן תוספי מזון מדלילים: אומגה 3; כדור שום; Q-10; מולטיוטמין פרמטון; - אני לוקח את כולם בערם 4 פעמים בשבוע.
האם רבוי מדלילים יכול לגרום לתחושת העייפות? האם יש להפחית בתוספי מזון?
רב תודות.

שלום יוסי בן-אהרן,
מומלץ להתיעץ עם רופא טבעוני לגבי ריבוי התרופות שאתה נוטל כל שבוע.
בברכה,
דר' ארנון קורן

1 שאלות גולשים בנושא: עייפות קשורה לדילול דם?

Screen Shot 2018-10-16 at 1.00.01 AM.png