
ורידים באיזור מתחת לברך מלווים בכאבים
שלום,
אני בת 31.5. לפני כשנה התחילו להופיע ורדים דקים ברגלי השמאלית באיזור שמתחת לברך (בתאומים). לאף אחד במשפחתי מקרבה ראשונה ושניה אין ורידים. בחודשים האחרונים אני סובלת מכאבי רגליים בעיקר באיזור התאומים וכלפי מטה. מספר שאלות בנושא:
1. האם יש קשר בין הכאב לורידים?
2. מה יכולה להיות הסיבה להיווצרותם אם זה לא תורשתי? (אני נמצאת בתקופת גירושים לחוצה - האם ללחץ נפשי יש קשר?)
3. האם יש בעיה להתחיל להתאמן באירובי, עיצוב דינאמי וכו'?
4. למי עלי לפנות לטיפול? רופא משפחה או רופא מומחה? אם מומחה - לאיזה?
תודה מראש
יפעת
שלום,
אינני חושב שיש קשר בין הנימים לבין הכאבים.לגבי הכאבים ממליץ להתחיל בבדיקת אורטופד ובמידת הצורך גם כירורג כלי דם.לגבי הנימים אני שמח לציין בפניך על טיפול חדשני .הטיפול נעשה במחט עדינה עם גלי RF(גלי רדיו ).הטיפול ללא סימנים בעור,ללא אגידה אלסטית,אין מניעה לחשיפה לשמש. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

