כאבי ראש נוראיים והקאות אחרי דיאליזה

אחי עושה דיאליזה כ 3 שנים לאחרונה יש לו תופעה של כאבי ראש נוראיים והקאות רק במהלך הדיאליזה.
לאחר כל הבדיקות לא יודעים ולא מכירים את התופעה.
בבקשה אם אפשר לענות בדחיפות
תודה!!!! המצב מחמיר מאוד

שלום לוי גניה,
אנא הפני שאלתך לנפרולוג.
בברכה,
דר' ארנון קורן

האתר אינו מהווה תחליף להתייעצות ישירה עם מומחה כלי דם / ורידים ואינו מהווה טיפול מכל סוג שהוא

לזימון תור ניתן ליצור קשר עם מירית מנהלת מרפאות מדיקורן בטלפון 054-9430008

לקביעת תור 24/7 ניתן להתקשר 053-9956682

medica מרכזים רפואיים - רמת החייל

רח' הברזל 28, רמת החייל, ת"א.

טלפון לזימון תורים - 2147*

מרכז רפואי הרצליה מדיקל סנטר
רחוב החושלים 8 הרצליה פיתוח. קומה 2

09-9592520 / 09-9592555

אחי עושה דיאליזה כ 3 שנים לאחרונה יש לו תופעה של כאבי ראש נוראיים והקאות רק במהלך הדיאליזה.
לאחר כל הבדיקות לא יודעים ולא מכירים את התופעה.
בבקשה אם אפשר לענות בדחיפות
תודה!!!! המצב מחמיר מאוד

שלום לוי גניה,
אנא הפני שאלתך לנפרולוג.
בברכה,
דר' ארנון קורן

1 שאלות גולשים בנושא: כאבי ראש נוראיים והקאות אחרי דיאליזה

Screen Shot 2018-10-16 at 1.00.01 AM.png