שינוי בצבע העור

שלום, אני בת 26 ובריאה. לפני כשבוע שמתי לב שכפות הרגליים שלי שינו צבעם לורוד זרחני אפשר להגיד ולאחר כ-3 ימים כך זה התייבש והעור התקלף יחד עם הצבע. כעת שוב חזר לי הצבע הזה לכפות הרגליים. האם זה משהו שאני צריכה לבדוק?

שלום,
נשמע לי ככויה משמש או חומר כימי.נסי להזכר כיצד התופעה התחילה ומה היה הגורם והזהרי ממנו!
בברכה,
דר' ארנון קורן

האתר אינו מהווה תחליף להתייעצות ישירה עם מומחה כלי דם / ורידים ואינו מהווה טיפול מכל סוג שהוא

לזימון תור ניתן ליצור קשר עם מירית מנהלת מרפאות מדיקורן בטלפון 054-9430008

לקביעת תור 24/7 ניתן להתקשר 053-9956682

medica מרכזים רפואיים - רמת החייל

רח' הברזל 28, רמת החייל, ת"א.

טלפון לזימון תורים - 2147*

מרכז רפואי הרצליה מדיקל סנטר
רחוב החושלים 8 הרצליה פיתוח. קומה 2

09-9592520 / 09-9592555

שלום לך אני פניתי אילך בעבר לי יש ורידים ונימים ושינוי בצבע העור .לאחרונה התחלתי טיפול בהזרקות קצף.שאלתי האים הטיפול הזה מספיק.ואים הטיפול הזה לו יהיה יעיל אני רוצה לדעת אים אני אוכל להמשיך אצלך .תודה.....

שלום,
אני אישית לא מחבב את הטיפול בהזרקות קצף בשל האפשרות להופעת פגמנטציות. אשמח לראותך במרפאתי שם אוכל לבדוק ולהחליט על הטיפול האופטימלי בבעיתך. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

אני נמצאת בהתלבטות: אני בת 24, יש לי נטייה משפחתית לנימים וככל הנראה נטילת גלולות מעל ל- 5 שנים ברציפות לא עזרה במיתון קצב הופעתם בפנים וברגליים...
שאלתי היא כזו: יש לי עור מאוד רגיש, שמנוני, נוטה לאקנה ונמשים. יש לי מספר נימי דם באף ואחד מאוד מרגיז מעל השפה שנראה כמו נקודת חן אדומה. התייעצתי עם רופא דרמטולוג שמתחמה בלייזר והוא הציע 1-3 טיפולים. אני מאוד חוששת מפיגמנטציה או שינוי בצבע העור, מה דעתך? מה הסיכוי לכך? בנוסף, יש לי נקודה בולטת ואדומה שנראית כמו פצעון תמידי בקצה האף שהרופא כינה ANGLOFIBIOMA או משהו כזה... הוא טוען שניתן לשפר את המצב, לפחות לטפל בנימים כדי שזה לא יהיה כל כך אדום. רופאים אחרים אומרים בשום פנים ואופן לא לגעת ואני לא יודעת על מי לסמוך... דבר אחרון ודי: טיפול בנימים המעטים בלחיים יכול להוביל להופעתם של נוספים במקומם? תודה על הסבלנות...

שלום סיון,
המלצתי ליעוץ חוזר עם דר' משה לפידות (רופא עור-הרצליה מדיקל סנטר(099592555)העוסק בטיפולי לייזר שנים רבות.
בברכה,
דר' ארנון קורן

שלום, אני בת 26 ובריאה. לפני כשבוע שמתי לב שכפות הרגליים שלי שינו צבעם לורוד זרחני אפשר להגיד ולאחר כ-3 ימים כך זה התייבש והעור התקלף יחד עם הצבע. כעת שוב חזר לי הצבע הזה לכפות הרגליים. האם זה משהו שאני צריכה לבדוק?

שלום,
נשמע לי ככויה משמש או חומר כימי.נסי להזכר כיצד התופעה התחילה ומה היה הגורם והזהרי ממנו!
בברכה,
דר' ארנון קורן

האם כדורים אנטי דיכאוניים גורמים לשינוי בצבע העור?
כמו כן עשיתי בדיקת דופלר, הרגליים קרות והאצבעות כחולות. האם יש לי חסימת ורידים?וזה מה שגורם לשינוי בצבע העור באופן שמתחלף בתדירות לאדום? כמו כן בידיים גם מתחלף צבע העור והידיים כל הזמן נרדמות בכפות הרגליים ובגב כף הרגל יש לי כאבים וחום פנימי כמו שריפה ברגע שאני לוקח כדור אנטידיכאוני השרפה והגרד מתגברים בכל הגוף.

שלום חנן,
אינני מכיר את תופעות הלואי של התרופות שאת נוטלת.התיאור שאת מתארת מתאים לתופעת "רנו" אשר יכולה להגרם גם מתרופות. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

4 שאלות גולשים בנושא: שינוי בצבע העור

Screen Shot 2018-10-16 at 1.00.01 AM.png