דימום לאחר טיפול בקלקסן

בתי שתחיה אחרי כחודש בטיפול בזריקות קלקסן מינון 100 מ"ג ליום, החל דימום יחסית חזק, היא הופנתה למיון.
השאלה, ממה זה יכול לנבוע, יכול להיות מאמץ מיותר וכו'
בתי אחרי לידה בניתוח קסרי, סיבוך לאחר מכן אישפוז כשבועיים בקפלן עם זיהום בבטן.

שלום,
יש לפנות לגניקולוג המטפל
בברכה,
דר' ארנון קורן

האתר אינו מהווה תחליף להתייעצות ישירה עם מומחה כלי דם / ורידים ואינו מהווה טיפול מכל סוג שהוא

לזימון תור ניתן ליצור קשר עם מירית מנהלת מרפאות מדיקורן בטלפון 054-9430008

לקביעת תור 24/7 ניתן להתקשר 053-9956682

medica מרכזים רפואיים - רמת החייל

רח' הברזל 28, רמת החייל, ת"א.

טלפון לזימון תורים - 2147*

מרכז רפואי הרצליה מדיקל סנטר
רחוב החושלים 8 הרצליה פיתוח. קומה 2

09-9592520 / 09-9592555

בתי שתחיה אחרי כחודש בטיפול בזריקות קלקסן מינון 100 מ"ג ליום, החל דימום יחסית חזק, היא הופנתה למיון.
השאלה, ממה זה יכול לנבוע, יכול להיות מאמץ מיותר וכו'
בתי אחרי לידה בניתוח קסרי, סיבוך לאחר מכן אישפוז כשבועיים בקפלן עם זיהום בבטן.

שלום,
יש לפנות לגניקולוג המטפל
בברכה,
דר' ארנון קורן

1 שאלות גולשים בנושא: דימום לאחר טיפול בקלקסן

Screen Shot 2018-10-16 at 1.00.01 AM.png