top of page

טיפול הקצפה

התחלתי טיפול בקצף ברגליים.מזה כבר 5 שבועות.
בהזרקה האחרונה של הקצף שארעה בשבוע שעבר רגליי כואבות מאוד. אין מדובר בכאב של אי נוחות אלא בכאב חזק שלא מאפשר לתפקד והכאבים מלווים אותי מהרגע הראשון שבו התחלתי את הטיפול. כרגע אני מורחת וולטרן במקום הכאב אבל עדיין זה כואב מאוד.והכאבים מתגברים מטיפול לטיפול.
מה לעשות?
תודה

שלום דינה,
עליך לפנות לרופא המזריק.
בברכה,
דר' ארנון קורן

dr_koren.jpg
bottom of page