top of page

ורידים ונימים בולטים
שלום, אני בת 40 אחרי 5 לידות וסובלת מורידים ונימים ברגליים (מרושתות לגמרי) העניין הוא רפואי אך בהחלט גם אסתטי דבר המפריע לי מאד ופוגע בדימוי האישי. עברתי טיפול נקודתי בלייזר/ושמעתי על הזרקות וכיוצב האם ניתן לטפל בנושא האסתטי ולקבל "רגליים יפות"?
תודה, להבית
שלום להבית בשן,
בהחלט ניתן לעזור לך מבחינה רפואית ומבחינה אסטתית.ראשית אבצע לך דופלקס לורידי ם ובהמשך אוכל להמליץ על הטיפול האופטימלי בבעיותיך. אשמח לראותך במרפאתי. ניתן לצור קשר בטלפונים: רמת-גן - 037557111, הרצליה - 099592555.
בברכה,
דר' ארנון קורן

bottom of page
