top of page

דופלר צווארי
שלום רב
מיזה כ 4 שנים סובלת מסחרחורות וכאבי ראש על רקע מגרנוטי יום יומי. עשיתי דופלר צוואר והתוצאה ניראית תקינה,אך ליפני כמה ימים שמעתי שאסור שיהיה האחוזים יותר מ 50 ולי יש ברוב המיספרים מעל 75% .האם ישנה בעיה שניראית לך מהמיספרים הגבוהים? אני כבר חסרת אונים לאחר כול הבירורים והבדיקות המקיפות שלא העלו דבר.תודה
שלום,
הצרות בעורקי הקרוטיס איננה סיבה לכאבי ראש.גם בה צרות של 95% התלונה איננה כאבי ראש.ממליץ להגיע למרפאה לכאבי ראש באחד מבתי החולים.
בברכה,
דר' ארנון קורן

bottom of page
